معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: 4 رویداد جانبی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری مشهد برگزار خواهد شد.

برگزاری رویدادهای جانبی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، احمد دیناری اظهار کرد: ۴ رویداد جانبی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری مشهد برگزار خواهد شد که شامل بررسی راهکارها و فرصت‌های تمرکززدایی سرمایه‌گذاری، آشنایی با روش‌های تامین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری، تکنیک‌های بازریابی و فروش در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و آشنایی با روش‌های سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های گردشگری استان است، برگزار می‌شود.  

وی ادامه داد: بررسی راهکارها و فرصت‌های تمرکززدایی سرمایه‌گذاری با محوریت آنکه سرمایه‌گذاری‌ها را در استان  به سمت سرمایه‌گذاری در سایر شهرستان‌های استان سمت و سو دهیم برگزار خواهد شد و مخاطبین آن مدیرانی هستند که در سطح کشور در این همایش حضور خواهند داشت، مدیران استانی، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندانی که در نمایشگاه حضور دارند هستند.

معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، یاد آور شد: تحت عنوان بررسی راهکارها و فرصت‌های تمرکززدایی سرمایه‌گذاری اولین همایشی است که در کشور در تاریخ ۴ شنبه ۱۴ شهریورماه همزمان با برگزاری نمایشگاه در محل سالن همایش از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ عصر برگزار می‌شود.

دیناری بیان کرد: روز اول نمایشگاه  (۱۱ شهریورماه) همایش آشنایی با روش‌های تامین منابع مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، روز دوم (۱۲ شهریورماه) همایش تکنیک‌های بازاریابی و فروش در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و روز سوم نمایشگاه (۱۳ شهریورماه) آشنایی با روش‌های سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های گردشگری استان خراسان رضوی از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران افغانستانی بالغ بر ۷۰ درصد سرمایه‌گذاران خارجی استان خراسان  را به خود اختصاص داده‌اند و ۶۰ درصد حجم سرمایه‌گذاری استان را نیز سرمایه‌گذاران افغانستانی در استان دارند در این نمایشگاه سرمایه‌گذاران افغانستانی در قالب غرفه‌ای متحدالشکل حضور خواهند داشت تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه اقتصادی خود را در بخش گردشگری و هتلداری به طور هماهنگ پرزنت کنند.

منبع : ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.