مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی گفت: با اعطای مبلغ 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی بیش از 140 واحد نانوایی یارانه‌ای در استان خراسان رضوی بهسازی و نوسازی خواهند شد.

اعطای 150 میلیون ریال تسهیلات برای بهسازی و نوسازی نانوایی‌های خراسان رضوی
به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5، حمیدرضا نوری مدیر عامل این شرکت غله و خدمات بازرگانی، اظهار کرد: به منظور ارتقای بهداشت محیط، به روز کردن تجهیزات و وسایل نانوایی و نیز افزایش کیفیت نان، بیش از 140 واحد نانوایی در سطح استان خراسان بهسازی و نوسازی خواهند شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی شرکت بازرگانی دولتی ایران و درجهت ارتقای کیفیت و سطح سلامت نان مأکول خانوار، طرح بهسازی و نوسازی نانوایی‌های استان از سال 1385 آغاز شده بود که تا سال 1394 ادامه داشت. به دنبال آن نزدیک به 1400 واحد نانوایی بهسازی و نوسازی گردیده که سهم شهر مقدس در این اقدام بیش از 470 واحد بوده است.
 
نوری در تشریح این طرح که در سال جاری عملیاتی خواهد شد، عنوان کرد: طرح بهسازی و نوسازی نانوایی‌ها با هدف تغییر، تعویض و بهداشتی نمودن کف و دیواره‌های نانوایی با کاشی و سرامیک، بهره‌گیری از شیشه سکوریت، تغییر ماشین آلات دارای حرارت مستقیم به غیر مستقیم، تعویض ماشین و ابزار آلات تهیه خمیر و استفاده از ظروف استیل و با توجه به تاثیر مستقیم عوامل محیطی در کیفیت نان بخشی از موارد مصرف تسهیلات بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی است.
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.