مسئول کتابخانه زینبیه از برگزاری نمایشگاه کتاب «خانواده موفق» به مناسبت فرا رسیدن روز خانواده خبر داد.

برگزاری  نمایشگاه «خانواده موفق» درکتابخانه زینبیه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حسینیان جاغرق؛ رئیس کتابخانه زینبیه با اشاره به نزدیک شدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تاریخ ۲۵ ذی‌الحجه از برگزاری نمایشگاه کتاب «خانواده موفق» در این کتابخانه خبرداد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی خانواده خوب و موفق عنوان کرد که راهکارهای مفیدی را برای داشتن یک زندگی و ارتباط بهتر پیش روی کتابخوانان که هر یک جزیی از یک خانواده هستند، قرار می‌دهد.
حسینیان جاغرق، با معرفی کتابخانه زینبیه(س) به عنوان یکی از کتابخانه‌های وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: این کتابخانه با بهره‌مندی از واحدهای مختلف مطالعاتی و مجموعه‌ای بیش از ۲۳ هزار عنوان کتاب چاپی و منابع دیداری و شنیداری، همه روزه جز ایام تعطیل از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۳۵ در شیفت صبح و از ساعت ۱۳:۳۵ تا ۱۹:۳۰ در شیفت بعدازظهر، به ترتیب میزبان خواهران و برادران اهل علم و پژوهش است.
وی با بیان این که آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه قابل امانت به مراجعان است افزود: عوامل استحکام خانواده، نقش خانواده در تربیت دختران موفق، تقویت نظام خانواده و آسیب‌شناسی آن، اول خانواده، ازدواج رویایی و تفاهم در خانواده، خانواده موفق و نگاهی به بوستان خانواده از منظری نو برخی از عناوینی است که در این نمایشگاه به معرض تماشا گذاشته شده است.
مسئول کتابخانه زینبیه(س) مشهد افزود: نمایشگاه «خانواده موفق»، از ۱۰ تا ۱۶ شهریور ماه، در این کتابخانه واقع در مطهری شمالی ۲، مسجد زینبیه(س)، در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

منبع: آستان نیوز

پایان پیام/  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.