مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی مشخص شد.

نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی مشخص شد

 به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا جلوه ءظهار داشت: مدارک ارسالی ۲۸ نفر از داوطلبان ریاست هیئت فوتبال خراسان‌رضوی از سوی فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و پیش از این نیز کمیته ۳ نفره این مدارک را بررسی کرده بود.

وی افزود: فدراسیون فوتبال پس از بررسی، از میان ۲۸ نفر کاندیدا، ۴ نفر را مورد تائید قرار داده که شامل سیدمحمدرضا رضوی‌راد، مرتضی صادقی، محمدمهدی برادران و حسن کامرانی‌فر است.

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این ۴ نفر افرادی هستند که از سوی فدراسیون فوتبال و براساس اساسنامه هیئت‌های فوتبال استان‌های فدراسیون احراز صلاحیت و تائید شده و اسامی آن‌ها به دبیر هیئت فوتبال استان ابلاغ شده تا امور اداری و استعلامات مربوطه انجام و به اداره‌کل ورزش و جوانان استان معرفی شوند.

وی گفت: ۲۴ داوطلب دیگر که شرایط آنها احراز نشده است تا ساعت ۲۰ روز سوم مهرماه ۹۷ می‌توانند اعتراض خود را به صورت مکتوب و با ارائه مستندات به دبیر هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی ارائه کنند.

جلوه تصریح کرد: ۴ فرد مورد تائید نیز از سوی دبیر هیئت فوتبال استان خراسان‌رضوی برای استعلامات مربوطه به اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی معرفی می‌شوند. ضمناً پس از اعلام وصول استعلامات، تاریخ مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان‌رضوی از سوی فدراسیون فوتبال مشخص می‌شود.

منبع:تسنیم

پایان پیام/  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.