معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: حرم منور رضوی میزبان ویژه‌برنامه‌های شهادت امام سجاد(ع) می‌شود.

حرم منور رضوی میزبان ویژه‌برنامه‌های شهادت امام سجاد(ع) می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شهادت امام سجاد(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و عزاداران و زائران و مجاوران می‌توانند از ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای این روز در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی برخوردار شوند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، ویژه برنامه شب شهادت امام سجاد(ع) امشب  بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدویارفع برگزار میشود و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مرثیهخوانی و سینهزنی میپردازند.

وی افزود: ویژه برنامه شام شهادت امام سجاد(ع) نیز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان برگزار میشود.

حسینی گفت: افزون بر برنامههای رواق امام خمینی(ره) در شب و روز شهادت امام سجاد(ع) برنامههای پرسمان دینی و حلقه معرفت با موضوع سیره زندگانی این امام همام درعموم رواقهای حرم، میزبان عموم زائران است. وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت شب شهادت امام سجاد(ع) برنامه سخنرانی و عزاداری ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده که پنج شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار میشود.

منبع:تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.