داور بین المللی سابق فوتبال کشور گفت: برخی اعضای شورای شهر مشهد که سال گذشته به حضور من در انتخابات شورای شهر انتقاد داشتند حالا خودشان تلاش می کنند وارد فوتبال شوند.

ورودسیاسیون شورای شهر مشهد  به فوتبال/رفتار دوگانه شورایی ها/تایید صلاحیت ورزشی با مدیریت بازرگانی

به گزارش قدس آنلاین ، نامزدی چند عضو شورای شهر مشهد برای ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی که با انتقادهای زیادی از سوی طیف های مختلف همراه بود و نهایتا منجر به عدم تایید صلاحیت این افراد شد دوباره با سخنان محسن ترکی از داوران بین المللی سابق فوتبال کشور خبرساز شد. 

وی که در برنامه ورزش و مردم سخن می گفت با انتقاد شدید از برخی از اعضای شورای شهر مشهدبیان کرد: همان کسانی که سال گذشته درشورای شهر مشهد می گفتند محسن ترکی و علیرضا فغانی ورزشی و داور فوتبال هستند و برای چه می خواهند وارد سیاست شوند خودشان به دنبال ورود به فوتبال هستند که من از این افراد می پرسم شما چرا این کار را می کنید و از فوتبال چه می خواهید؟ 

ترکی  بیان کرد: برای انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی حدودا ۲۸ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۷-۸ نفر ورزشی هستند واکثر ورزشی‌ها را به دلیل عدم سابقه مدیریتی رد صلاحیت کردند که من بایت این موضوع متاسفم.

وی خاطرنشان کرد: من ۸ سال سابقه مدیرعاملی یک شرکت خصوصی دارم اما برای شرکت در انتخابات ۱۲ سال سابقه مدیریت ورزشی‌ام را برایشان فرستادم ولی قبول نکردند و به من می‌گویند مدیرعاملی شرکت بازرگانی را برای ما ارسال کن و من این کار را توهین به جامعه ورزشی می دانم و به هیچ عنوان در انتخابات شرکت نمی‌کنم. 

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.