شهردار مشهدمقدس گفت: زمینه ارتقای جشنواره رسانه‌ای ابوذر از سطح استانی به ملی فراهم شود.

زمینه ارتقای جشنواره رسانه‌ای ابوذر از سطح استانی به ملی فراهم شود
به گزارش قدس آنلاین ، اعضای شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره ابوذر استان با شهردار مشهد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، قاسم تقی‌زاده خامسی بابیان این‌که این جشنواره در دومین دوره برگزاری عملکردی خارج از انتظارات از خود به‌جا گذاشت، اظهار کرد: فرهنگ و هنر نیز چهره‌ای سیاسی دارند اما در قالب سیاست عامه نه سیاست جناحی. اگر سیاست به‌صورت جناحی وارد فرهنگ و هنر شد، ظرفیت‌های فرهنگی در رقابت‌ها و چالش‌های سیاسی از بین می‌رود.

شهردار مشهد به سابقه دیرینه فرهنگ و هنر در دیار خراسان اشاره کرد و گفت: مشهد همواره در تاریخ مهد فرهنگ و هنر بوده اما امروز این ظرفیت مغفول مانده است.

وی، جشنواره رسانه‌ای ابوذر را برجسته‌ترین رویداد رسانه‌ای استان دانست و خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد امسال نیز همچون سال گذشته در کنار جشنواره ابوذر خواهد بود؛ با توجه به ظرفیت‌های موجود در مشهد و استان، انتظار می‌رود با تلاش دست‌اندرکاران این جشنواره، از سطح استانی به سطح ملی ارتقا پیدا کند.

تقی‌زاده خامسی بابیان این‌که باید با قدرت از این جشنواره حمایت شود، افزود: مشهد با سرعت به سمت ملی شدن در حرکت است که باید از این ظرفیت به‌خوبی بهره گرفت.

عباس محمدیان دبیر شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره ابوذر استان خراسان‌رضوی هم با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر یکی از معتبرترین جشنواره‌های رسانه‌ای است، گفت: دغدغه‌ همه مسئولان این است که امسال هم این جشنواره پایه ریزی و هر چه بهتر برگزار شود.

وی با بیان اینکه کیفیت آثار شرکت کننده در این جشنواره بسیار بالا بوده است افزود: در سال گذشته آثاری که در این جشنواره شرکت کردند در سطح کشور هم حرفی برای گفتن داشتند و سعی بر این است که بتوانیم کیفیت آثار این جشنواره را ارتقا بخشیم.

دبیر شورای سیاست‌گذاری سومین جشنواره ابوذر استان خراسان‌رضوی گفت: موضوعات اصلی این جشنواره دستاوردهای انقلاب، تولید و حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ شهروندی و فرهنگ رضوی است که امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد حضور و ظهور استعدادهای خوبی در این جشنواره باشیم.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.