معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پرونده 5 هزار هکتاری زمین‌خواری از موقوفات بردسکن، در دادسرای انقلاب اسلامی مشهد در جریان است و چون هنوز احکامی صادر نشده، نمی‌توانم جزئیات را اعلام کنم.

آخرین وضعیت پرونده موقوقه خواری ۵ هزار هکتاری در بردسکن
به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام محمود فروتنی با بیان اینکه پیگیری پرونده 5 هزار هکتاری زمین‌خواری از موقوفات بردسکن از کارهای بزرگی بود که از خیلی از اتفاقات دیگر پیشگیری کرد؛ گفت: پرونده 5 هزار هکتاری زمین‌خواری از موقوفات بردسکن، در دادسرای انقلاب اسلامی مشهد در جریان است و چون هنوز احکامی صادر نشده، نمی‌توانم جزئیات را اعلام کنم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: همه اموال و زمین‌های مربوط به‌مردم و دولت از این موقوفه‌خوار باز پس گرفته شده و در اختیار دستگاه‌های مرتبط یا افراد قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این پرونده توانست آرامش را در بردسکن به‌ارمغان آورد، بنابراین، دستگاه قضا با دقت، سرعت و قاطعیت، رسیدگی این پرونده را انجام می‌دهد.

فروتنی از کاهش پرونده‌های قضایی در خراسان رضوی خبر داد و افزود: در استان ما توانستیم با مدیریت کردن پرونده‌ها و پیشگیری آن، از تشکیل پرونده‌های مختلف جلوگیری کنیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی برخورد با محتکرین و کسانی که رحمی به‌ارزاق مردم ندارند؛ اظهار داشت: شعبه خاصی در دستگاه قضا ایجاد شده و به‌زودی احکام چند پرونده از احتکارکنندگان و کسانی که تامین ارزاق عمومی مردم برایشان اهمیت نداشت، اعلام کرد.

وی در پاسخ به‌سوالی مبنی بر اینکه آیا آرای صادره طوری است که موجب پشیمانی این افراد شود و سبب نگرانی دیگر افراد سودجو نیز شود؟؛ متذکر شد: حتما آرای صادره با قاطعیت است و دیگر افراد سودجو هم باید مواظب باشند، چراکه فعالیت نیروهای تعزیرات، گشت‌های دستگاه قضا و گزارش مردم می‌تواند از سودجویی‌ها جلوگیری کند.

فروتنی با اشاره به‌تشکیل کمیته قضایی و امنیتی با همکاری سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی برای نظارت بیشتر درراستای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی متخلفان؛ افزود: دستگاه قضا بدون تعارف با هیچ‌کس، سخت‌ترین مجازات را برای کسانی که برهم زننده نظم عمومی هستند، دارد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.