رئیس‌جمهور سوریه در مراسم جشن میلاد حضرت محمد (ص) در مسجد «سعد بن معاذ» در دمشق شرکت کرد.

حضور بشار اسد در مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) در دمشق+ تصاویر

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه، دیروز در مراسم جشن میلاد حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) در  مسجد «سعد بن معاذ» در دمشق شرکت کرد و نماز عشا را به امامت شیخ دکتر عبدالفتاح بزم، مفتی شهر دمشق به جا آورد.

حضور بشار اسد در مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم در دمشق+ تصاویر

حضور بشار اسد در مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم در دمشق+ تصاویر

حضور بشار اسد در مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم در دمشق+ تصاویر

حضور بشار اسد در مراسم جشن میلاد پیامبر اعظم در دمشق+ تصاویر

محمد عبد الستار، وزیر اوقاف سوریه، در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: «بشار اسد همانگونه که در جنگ و سیاست بود در اندیشه و دین و فرهنگ نیز همان طور است. او به همت‌ها انگیزه می‌دهد و نواندیش است و نهاد دینی را تثبیت کرد و با وهابیت و اخوانی‌ها با عزم و اراده جنگید و قاطعانه منابع آنان را خشکاند و بهترین نمونه اسلام را به علما و جوانان ارائه کرد. افراط‌گری را با میانه‌روی و اعتدال پاسخ داد و جلوی فریبکاری و مخدوش کردن و تضعیف دین را گرفت.»

او افزود: «سوریه بهایی را پرداخت که برای حفظ استقلال و محافظت از کرامت ملتش و دفاع از تمامیت ارضی‌اش از پرداخت آن پشیمان نیست و پاکترین خون‌ها برای حفظ تمامیت ارضی ریخته شد و ارتش عربی دلاور سوریه، والاترین جانفشانی‌ها را کرد. این ارتش با عقیده جنگید و پیروزی را کسب کرد و منافع را محقق کرد و بینی دشمنانش اعم از غرب توطئه‌گر و برخی اعراب فاجر و تندروهای خشونت‌طلب را به خاک مالید، اما سوریه با ملت و ارتش و رهبرش، قدرتمندانه از این وضع خارج شد و دوست و دشمن را متعجب کرد. سوریه با یک دست با افراطی‌گری مقابله می‌کند و با دست دیگرش پرچم اسلام را گرفته است و از یک طرف با اعراب خوار و خفیف شده مقابله می‌کند و از طرف دیگر به قومیت عربی و عربی اعتلا بخشیده است..»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.