نایب رئیس اول اتحادیه کاغذ و مقوای تهران گفت: ما در بازار کاغذ هم همانند سکه، سلطان کاغذ داریم و عده‌ای با پولشویی و فاکتورسازی به این مسئله دامن می‌زنند. بنابراین در سیستم سلطان کاغذ فعالیت می‌کند.

 سلطان کاغذ داریم/ برخی در برابرکاهش قیمت کاغذ پافشاری می‌کنند!

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، احمد شریفان نایب رئیس اول اتحادیه کاغذ و مقوای تهران درباره افزایش قیمت کاغذ اظهار داشت: در حال حاضر قیمت کاغذ سیر نزولی دارد.

وی در ادامه با اشاره به افت قیمت دلار در بازار، به تاثیرات این نزول بر بازار کاغذ اشاره کرد و توضیح داد: با توجه به کاهش قیمت دلار، در بازار کاغذ هم شاهد افت قیمت‌ها هستیم بنابراین در حال حاضر کاغذ حدود ۱۵درصد ارزان شده است.

نایب رئیس اول اتحادیه کاغذ و مقوای تهران با تاکید بر اینکه کاغذ تحریر در حال حاضر در بازار ۲۲۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود گفت: ما شاهدیم که قیمت کاغذ تحرید از بندی ۲۶۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزارتومان رسیده است.

شریفان به پافشاری عده‌ای بر عدم کاهش قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: ما در بازار کاغذ هم همانند سکه، سلطان کاغذ داریم و عده ای با پولشویی و فاکتورسازی به این مسئله دامن می‌زنند. بنابراین در سیستم سلطان کاغذ فعالیت می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.