دبیرکل فدراسیون فوتبال، گفت: مسئله بازاریابی و فعالیت‌های اقتصادی چالش اصلی فوتبال ماست و در این بین حق پخش تلویزیونی از اهمیت بالایی برخوردار است.

ساکت: مسئله بازاریابی و فعالیت‌های اقتصادی چالش اصلی فوتبال ماست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از کلیه عوامل برگزاری این کارگاه خصوصا مسئولین کمیته های بازاریابی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، گفت: نیازی نیست که در خصوص اهمیت موضوع بازاریابی در فوتبال صحبت کنیم چرا که حضور نمایندگان باشگاه‌ها در این کارگاه اهمیت موضوع را به خوبی نشان می‌دهد؛ هدایت ممبینی و صادق درودگر در جلسات متعدد تلاش زیادی برای گسترش همکاری ما با ای اف سی در این زمینه داشتند و خوشبختانه با تلاش تمامی این دوستان همچنین اقای انصاری شاهد برگزاری این ورک شاپ هستیم.

وی افزود: در رویکرد جدید AFC که طی یک سال گذشته گسترش یافته شاهد توجه کنفدراسیون به ارتقای دانش فدراسیون ها در بخش ها و حوزه های گوناگون هستیم که در همین راستا دوره های متعددی با حضور نمایندگان و مدرسین کنفدراسیون برگزار شده است. مسئله بازاریابی و فعالیت‌های اقتصادی چالش اصلی فوتبال ماست و در این بین حق پخش تلویزیونی از اهمیت بالایی برخوردار است که با وجود چندین سال فعالیت و تلاش فدراسیون هنوز نتوانسته‌ایم به این هدف دست یابیم. امیدواریم این کارگاه نیز در حوزه پیشرفت اقتصاد فوتبال کشور اثرگذار باشد.

در ادامه صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ نیز ضمن خیرمقدم به حضار اظهار داشت: مسئله بازاریابی قلب تپنده فوتبال است که حیات باشگاهها به آن بستگی دارد.اگر حق واقعی فوتبال داده شود دیگر هیچ باشگاهی بدهکار نخواهد بود. امیدواریم این کارگاه نیز در زمینه ارتقای دانش باشگاهها در این حوزه اثرگذار باشد. پس از صحبت های درودگر کارگاه بازاریابی فوتبال به شکل رسمی با حضور «النور ممد اف» مشاور «ای اف سی» در زمینه مدیریت زیرساخت و بازاریابی از جمهوری آذربایجان آغاز شد. گفتنی است این کارگاه با حضور مدیران بازاریابی و نمایندگان باشگاه‌ها همچنین هیات‌های فوتبال طی دو روز برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.