مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: راه‌آهن جمهوری اسلامی طی مصوبه‌ای با تخفیف ۵ درصدی تعرفه واگن‌های امدادی مسقف ورودی به خراسان رضوی از آسیای میانه موافقت کرد.

اختصاص بیش از ۳ هزار حلقه لاستیک ناوگان باری به خراسان رضوی
 به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: باتوجه به نیاز استان به واگن‌های امدادی مسقف برای صادرات و انتقال کالاهای صادراتی، این امر می‌تواند خود مشوقی برای ورود این نوع واگن‌ها به استان باشد.
وی ادامه داد: همچنین برای حل مشکل صادر کننده‌های استان طی مذاکرات و تفاهم‌های انجام شده ازبکستان نسبت به تامین ۲۰۰ واگن امدادی قول داد که نخستین مورد از این واگن‌ها به تعداد ۳۵ دستگاه امروز وارد استان شد و بقیه هم به مرور وارد می‌شود.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین با پیگیری راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۳۰۰ واگن هم از تاجیکستان در آینده نزدیک وارد استان می‌شود و طی مذاکره با ترکمنستان نیز آن‌ها برای همکاری در این زمینه قول مساعد داده‌اند.  
اختصاص سهمیه ۳۳۴۵ حلقه لاستیک ناوگان باری به استان
رسولیان در ادامه با اشاره بحث ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، بیان کرد: سهمیه دیگری از لاستیک خودروهای باری به استان تعلق گرفت که به زودی در چارچوب مشخص توزیع می‌شود.
وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه اخیر ۳۳۴۵ حلقه لاستیک ناوگان باری به استان اختصاص یافت که به تناسب میزان پیمایش و عملکرد میان کامیون‌داران استان توزیع می‌شود.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۸۵ درصد سهمیه جدید به ناوگان برون‌شهری و ۱۵ درصد هم دراختیار ناوگان درون شهری قرار می‌گیرد.
پیش از این هم طی دو مرحله ۱۹ هزار و ۵۰۰ حلقه لاستیک بین کامیون‌داران استان توزیع شده بود.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.