البرز- مسئول سازمان بسیج رسانه البرز به همراه مسئول روابط عمومی سپاه استان البرز با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان البرز در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره رسانه ابوذر دیدار کردند.

همیاری رسانه ملی برای برگزاری مناسب "جشنواره رسانه‌ای ابوذر" در البرز

در این دیدار که عصر شنبه برگزار شد علی صادق مقدسی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان البرز اظهارکرد : صدا و سیمای استان به عنوان بزرگترین و تاثیرگذارترین رسانه، نیازمند کمک و همیاری اصحاب رسانه بوده و به همین دلیل سعی خواهد شد همواره با ارتباط و تعامل هرچه بیشتر از ظرفیت عظیم آنها استفاده شود.

علی صادق مقدسی از نیروهای جوان و خلاق و خوشفکر به عنوان سرمایه های انسانی ارزشمند و پیشکسوتان عزیز به عنوان تجربه گرانبها در سازمان صدا وسیما یاد کرد که در شکوفایی هر چه بیشتر رسانه نقش بسزا و مهمی دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان البرز افزود: تلاش می کنیم با حفظ جایگاه و شان رسانه ملی و بر اساس نظر سنجی و نیاز سنجی هایی که در فواصل زمانی مشخص از مخاطبان شبکه انجام می شود نسبت به برنامه سازی اقدام شود.

صادق مقدسی با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد رسانه ای  در استان با عنوان "جشنواره رسانه ای ابوذر" در ماه جاری تصریح کرد: در راستای برگزاری بهتر و پوشش رسانه ای این رویداد رسانه ای همیاری لازم صورت خواهد گرفت.

همچنین در این دیدار مجتبی عبدالملکی مسئول روابط عمومی سپاه استان البرزضمن تشکر و قدردانی ازهمکاری صدا و سیما برای انعکاس و پوشش برنامه های بسیج و سپاه، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدا و سیما دو مجموعه همراه، تأثیرگذار و پیش‌رو در مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.   

وی افزود: نهاد مقدس بسیج ظرفیت بسیار عظیمی برای تمامی تشکلها و گروههای معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران هست به همین دلیل بسیج رسانه فارغ از هر گونه گرایشات جناحی و گروهی، در کنار سایر تشکل های رسانه ای و صنفی، از نظرات اصحاب فرهیخته رسانه در جهت پیشبرد آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می برد و این فرصت مناسبی است تا از نظرات تخصصی و کارشناسانه این قشر فرهیخته بهره گیری شود.

در ادامه ابراهیم نوروزی فر رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، از آمادگی بسیج رسانه و اعضای شورای عالی برای مساعدت و یاری مدیریت جدید مرکز خبر داد و گفت: هم چنان که نیروی مردمی بسیج در همه برهه ها و عرصه ها نقش بی بدیلی در کشور داشته است، امروز هم با حضور در عرصه رسانه ای و با مدیریت جهادی سعی دارد تا سلطه رسانه ای بیگانگان را در هم بشکند.

نوروزی فر به اهداف برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان البرز اشاره کرد و افزود: توسعه و تقویت جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی و آماده سازی بستر و زیرساخت های لازم برای برگزاری اینگونه جشنواره ها از جمله این اهداف است.

وی خاطرنشان کرد: تولید محتوای ارزش های انقلابی و تقویت و پرورش روحیه و آرمان های اسلامی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ابوذر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.