البرز- خسرو ارتقایی با اشاره به اینکه اعضای شورا در شهرهای مختلف استان این موضوع را مد نظر قرار دهند که با انتخاب مردم به این جایگاه رسیده اند، گفت: اعضای شورا باید با یکدیگر وحدت و انسجام داشته باشند تا بتوانند شهر را به درستی اداره کنند.

اعضای شوراها برای اداره شهر وحدت و انسجام داشته باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خسرو ارتقایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز امروز (دوشنبه) در نشست اعضای شوراهای اسلامی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رویه ای که بر اساس قانون و مقررات بایستی مد نظر قرار گیرد در اکثر استانداری های کشور جاری است.

وی افزود: امروز برای استان البرز زیبنده نیست که تکلیف شهردار ماه ها مشخص نباشد و شهر به حالت بلاتکلیفی قرار گیرد.

ارتقایی با بیان اینکه شهرداران مدیران اجرایی هستند، گفت: از دوره چهارساله شوراها یک سال ونیم گذشته است و مابقی هم به سرعت می گذرد آنچه که می ماند کارنامه ای است که در پیشگاه الهی باید جوابگو باشیم چراکه باید اعضای شورا این را مد نظر قرار دهند که با انتخاب مردم به این جایگاه رسیده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه افزود: خواهشمندم  که اعضای شورا و شهرداری ها به نفع مردم کنار بیایند و برای مردم کار کنند چراکه فرایند نظرات شورا انتخاب شهردار است و همگی کمک کنیم تا نظم شهر برقرار باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداران به اندازه کافی با مشکلات درآمدی و اقتصادی مردم دسته و پنجه نرم می کنند و اگر مردم درآمدی نداشته باشند شورا و شهرداری نیز هیچ درآمدی نخواهند داشت.

ارتقایی در پایان با بیان اینکه با شرایط بد اقتصادی که در شهرها حاکم است اگر مدیریت شهری هم از امکانات کافی برخوردار نباشد قطعا اداره امور شهر با مشکل روبرو خواهد شد، تاکید کرد: اعضای شورا بایستی با یکدیگر وحدت و انسجام داشته باشند تا بتوانند شهر را به درستی اداره کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.