دبیر هیئت کاراته خراسان رضوی گفت: هشت نفر از کاراته بازان ساکن خراسان رضوی به اردوی تیم ملی در بهمن‌ماه راه می‌یابند.

۸ کاراته باز خراسان رضوی در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، هادی امیری با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی کاراته اظهار داشت: هشت نفر از ورزشکاران کاراته ساکن خراسان رضوی به دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی راه یافتند، این اردو در دو بخش آقایان و بانوان برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش آقایان امیر اسلامی؛ دارنده رنکینگ نخست در رده سنی جوانان کشور و در بخش بانوان نیز فائزه رحیمی؛ دارنده رنکینگ سوم کاتا در رده سنی نوجوانان و پریا حیدری؛ دارنده رنکینگ سوم کاتا در رده سنی جوانان کشور در این رقابت‌ها حضور دارند.

امیری افزود: علاوه بر این افراد، اعضای تیم کاراته در بخش کاتای تیمی در رده سنی نوجوانان متشکل از آصفه سادات حسینی، دینا جباری، زهره سبیلی فریمانی و زینب عیدی در این اردو حضور دارند، این افراد پس از کسب مقام در این اردو به مسابقات آسیایی مالزی در اردیبهشت‌ماه راه می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: محمد امیری نیز به اردوی تیم ملی راه می‌یابد و در صورت کسب رتبه در این اردو به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام می‌شود، این اردوها در یک بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود، با توجه به کارنامه درخشان محمد امیری، می‌توان پیش بینی کرد که وی در مسابقات در پیش رو با نتیجه مطلوبی به استان باز می‌گردد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.