البرز- بیت الله عبدی از افزایش ۱۵ درصدی خدمات دهی موسسات اتومبیل کرایه به مردم در ماه های اخیر خبرداد و گفت: نظارت مستمر بر فعالیت آژانس ها و نیز نرخ ثابت آن ها موجب استقبال مجدد مردم از موسسات اتومبیل کرایه شده است.

افزایش ۱۵ درصدی خدمات‌دهی موسسات اتومبیل کرایه به مردم

بیت الله عبدی رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از ابتدا مشخص بود که فعالیت تاکسی های اینترنتی به صورت مقطعی بوده و عدم نظارت بر آن ها از اعتماد مردم می کاهد.

عبدی تصریح کرد: تاکسی های اینترنتی ثبات قیمت ندارند و مردم در ساعات پایانی روز و نیز در مواقع نامساعد آب و هوایی برای استفاده از آن ها با مشکل مواجه می شوند در حالی که موسسات اتومبیل کرایه موظف هستند تا همواره به مشتریان خدمات رسانی کنند و بر فعالیت آن ها نظارت می شود.

وی با بیان این که از ابتدای بهمن ماه سال جاری نرخ اتومبیل های کرایه افزایش می یابد گفت:از تاریخ یکم بهمن ماه نرخ اتومبیل های کرایه ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرج از فعالیت بیش از ۶۰۰ مرکز اتومبیل کرایه در این کلانشهر خبرداد و گفت: فعالیت موسسات اینترنتی، آژانس ها را با مشکلاتی مواجه کرد اما همچنان بدلیل نظارت های مستمر بر آن ها همه روزه بر تعداد مشتریان و رانندگان این موسسات افزوده می شود.

عبدی تصریح کرد: رانندگان فعال در موسسات اتومبیل کرایه ازمزیت بیمه موسسه و دریافت لاستیک های دولتی برخوردار هستند و همین مزایا سبب شده تا به فعالیت خود در موسسات اتومبیل کرایه ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.