قزوین_ یوسف شیخ الملوکی گفت: با گذر امواج ناپایدار، مناطق کوهستانی و سردسیر استان قزوین با بارش برف همراه است.

مناطق کوهستانی و سردسیر قزوین با بارش برف همراه است

یوسف شیخالملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ امروز الی روز بعد به صورت کمی ابری، گاهی وزش باد شدید غربی و افزایش ابر، در پاره ای مناطق بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف و احتمال کولاک وجود دارد.

وی افزود: وضعیت صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و در ارتفاعات مه آلود برای روز پنج شنبه الی روز جمعه پیش بینی می شود و برای روز پنج شنبه الی روز جمعه هم وضعیت به صورت صاف گاهی وزش باد است.

مدیر کل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهر رازمیان با ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دما مربوط به شهرستان تاکستان و اوج و بخش کوهین با منفی یک درجه سلسیوس زیر صفر بوده است.

شیخ الملوکی یادآور شد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، طی امروز در ساعات بعدازظهر با گذر امواج ناپایدار از منطقه افزایش ابر، و در پاره ای مناطق بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

وی عنوان کرد: پدیده غالب روز چهارشنبه وزش بادهای نسبتا شدید خواهد بود که در مناطق کوهستانی پدیده کولاک را به همراه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.