تیم ملی فوتبال کره شمالی همانطور که به لحاظ فنی ضعیف ترین عملکرد را در جام ملتهای آسیا ارائه کرد، در جدول «بازی جوانمردانه» هم دارای ضعیف ترین عملکرد شد.

کدام تیم در "بازی جوانمردانه" جام ملت‌های آسیا آخر شد؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال کره شمالی به همراه عربستان، قطر و لبنان در گروه E مسابقات جام ملتهای آسیا قرار گرفت و با پذیرفتن ۳ شکست و دریافت ۱۴ گل خورده، ضعیف ترین تیم تورنمنت شد و خط حمله این تیم هم به همراه فیلیپین با تنها یک گل زده ضعیف ترین عملکرد را دارد.

ضعیف ترین بودن در بعد فنی، تنها دستاورد تیمی که روزگاری در فوتبال جهان با عنوان «طوفان زرد آسیا» از آن یاد می‌شد در جام ملتهای ۲۰۱۹ امارات نبود. پدیده جام جهانی ۱۹۶۶ انگلستان در جدول فیرپلی بازیها هم ضعیف ترین عملکرد را داشت و در انتهای این جدول قرار گرفت.

تیم ملی کره شمالی در حالی امارات را ترک کرد که بازیکنان این تیم ۵۱ بار در ۳ بازی مرتکب خطا شدند، ۱۳ بار با کارت زرد و ۲ بار با کارت قرمز داوران جریمه شدند.  بازیکنان این تیم هم بیشترین تعداد خطا را مرتکب شدند، هم بیشترین کارت زرد را گرفتند و هم بیشترین کارت قرمز را تا خشن ترین و بد اخلاق ترین تیم حاضر در امارات لقب گیرند.

نقطه مقابل کره شمالی، تیم ملی فوتبال امارات بود که بازیکنان این تیم در ۳ بازی نخست تنها ۲۸ بار مرتکب خطا شده و ۳ بار هم از داوران کارت زرد گرفتند. 

بحرینی‌ها که در مرحله گروهی این مسابقات با گرفتن تنها ۲ کارت زرد، ۳۱ بار مرتکب خطا شدند تا در زمره تیم‌های خوش اخلاق بازیها قرار داشته باشند. 

تیم ملی ایران در مرحله گروهی  این مسابقات با ۴۲ خطا در رده نهم تیم‌های پر خطای مسابقات قرار گرفت و ۵ بار هم از داوران کارت زرد گرفتند تا در مجموع عملکردی متوسط در ابعاد انضباطی داشته باشد. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.