۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 641270

اشکان دژاگه و سامان قدوس بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، در نظرسنجی انتخاب برترین بازیکن و بهترین گل دور گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

در نظرسنجی AFC؛ "دژاگه" دوم و "قدوس" سوم شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در روزهای گذشته، درباره انتخاب بهترین گل و بهترین بازیکن مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، نظرسنجی برگزار کرد که در هیچکدام از این دو، بازیکنان ایرانی صاحب اکثریت آرا نشدند.

در نظرسنجی انتخاب بهترین گل دور گروهی رقابت‌ها، گل نگویان کوانگ‌های به یمن با ۴۶۲ هزار و ۶۲۹ رأی، عنوان بهترین گل مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از آنِ خود کرد و گل سامان قدوس به یمن، ۱۳۴ هزار و ۴۹۱ رأی کسب کرد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن مسابقات، نگویان کوانگ‌های با ۶۰۱ هزار و ۹۶۴ رأی به عنوان بهترین بازیکن دور گروهی رقابت‌ها از نگاه مخاطبان سایت AFC انتخاب شد. اشکان دژاگه در این نظرسنجی ۴۶۲ هزار و ۲۵۹ رأی کسب کرد و در رتبه دوم این نظرسنجی جای گرفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه محمد بن‌زاید ابوظبی به مصاف تیم ملی چین می‌رود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.