دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت‌ها به‌جای نگاه به بیرون از مرزها به همت جوانان تکیه کنند، گفت: دشمنان در هر حوزه‌ای وارد شوند با شکست مواجه خواهند شد و با تجربه‌ای که به‌دست آورده‌اند تنها راه صدمه به نظام را مسائل اقتصادی می‌دانند.

 محسن رضائی: دولت‌ها نگاه به بیرون مرزها را متوقف کنند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محسن رضایی روز گذشته در مراسم چهلمین روز درگذشت سردار قدرت‌الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) در شهرستان ایذه اظهار داشت: دشمنان در چهلمین سال انقلاب به مقابله با مردم ایران روی آوردند، آنها می‌دانند که در بحث نظامی راه به جایی نمی‌برند بنابراین این‌بار از طریق اقتصاد وارد شدند.

وی‌با اشاره به اینکه امروزه شرایط به‌گونه‌ای است که تمام ملت ایران باید مقاومت کند، افزود: می‌خواهند با فشارهای اقتصادی مردم را از حکومت جدا کنند سپس سراغ حکومت بروند چرا که پشتوانه این نظام مردم هستند و تا زمانی که مردم در صحنه باشند هیچ قدرت نظامی توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: همه ما در یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم که دولت، مجلس و مردم باید با هم وارد صحنه شوند، نمی‌شود که همیشه بگوییم مردم در صحنه حاضر شوند بنابراین  دولت، مجلس و قوه قضاییه باید وظایف خود را انجام دهند.

 رضایی با بیان اینکه "در شهرکرد شخصی به من گفت «شهادت را می‌پذیریم اما طاقت گرانی را نداریم»"، اضافه کرد: دشمنان در هر حوزه‌ای وارد شوند با شکست مواجه خواهند شد و با تجربه چهل‌ساله‌ای که به‌دست آورده‌اند تنها راه صدمه و ضربه به نظام را مسائل اقتصادی می‌دانند.

مدرس دانشگاه امام حسین(ع) اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای در این شرایط به‌جای پرکاری، کم‌کاری می‌کنند در واقع مشکل را می‌بینند اختیار کافی هم دارند اما مشکل را حل نمی‌کنند. امروز آمریکا روبه‌روی ما ایستاده و هرکسی که کم‌کاری و سوء استفاده کند و برای رسیدن به منافع خود منفعت مردم را زیر پا بگذارد در جبهه آمریکا است و یک خائن محسوب می‌شود.

فرمانده‌کل اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: عده‌ای در کشور در حال کارشکنی هستند به‌گونه‌ای که چوب لای چرخ نظام می‌گذارند اینها هواداران آمریکا هستند و استدلالشان این است که "ما از انقلاب اسلامی خسته شده‌ایم و باید کاری کنیم که آمریکا وارد ایران شود".

وی تصریح کرد: در مذاکرات برجام نیز ایران متواضعانه حاضر شد و امتیازاتی نیز داد تا بلکه یک راه برای تجارت با دنیا باز شود اما یک قلدری پیدا شده که این تفاهم‌نامه را کنار زده است، ملت ما ملت تسلیم نیست و ما باید دوباره موتور جهاد و مبارزه را روشن کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: لازم است دولت و مجلس مانند دوران جنگ راه را برای حضور جوانان گشوده تا جوانان ما در صنعت، علم، کشاورزی و فناوری استعدادهای خود را ارائه‌ دهند، دولت‌ها باید نگاه به بیرون از مرزها را متوقف کنند، ما باید با اتکا به جوانان، دست روی زانوی خود بگذاریم و بلند شویم.

وی گفت:  من در ایذه و میان بختیاری‌ها که از زمان مشروطه تاکنون در میانه میدان حضور داشته‌اند اعلام می‌کنم باید در 22 بهمن با حضور خود به دشمنان کشور به‌ویژه رئیس جمهور آمریکا نشان دهیم که فشارهای شما نه‌تنها نتیجه نداده است بلکه موجب حضور مردم در میدان شده است تا شاید مشاوران ترامپ به وی هشدار دهند که راه کنونی را ادامه ندهد که در صورت ادامه این راه ملت ایران وارد صحنه خواهد شد و طومار شما را در هم خواهد پیچید.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ اظهار داشت: سردار منصوری یکی از سردارانی است که ایل بختیاری تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی با اشاره به صفات سردار منصوری عنوان کرد: وی زمانی که احساس خطر می‌کرد به‌طور گمنام به‌سمت جبهه‌ها حرکت کرد و بسیار زود با نشان دادن رشادت خود، پیشرفت کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز اینکه سردار منصوری تا آخرین نفس بدون وقفه از این نظام و انقلاب دفاع کرد، اظهار داشت: وی خدمات زیادی در مدت عمر خود به کشور ارائه داد تا جایی که اگر بگوییم وی چند شهید است نه یک شهید کم نگفته‌ایم، اگر به من بگویند "یک نفر را معرفی کنید که  حرف نمی‌زند و فقط عمل می‌کند" قطعاً نام این عزیز را خواهم برد.

وی با اظهار اینکه بیش از 100 ترکش در بدن منصوری وجود داشت، گفت: یادگار دفاع جانانه وی از طول 8 سال جنگ تحمیلی همین ترکش‌های در بدن ایشان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.