۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 641630

در حالی که روز گذشته آور مبیل، مهاجم تیم ملی استرالیا در حال تلاش برای جلوگیری از حذف تیمش بود، خواهر او در یک تصادف رانندگی در شهر آدلاید کشته شد.

شوک بزرگ در اردوی استرالیا بعد از حذف

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، بر مبیل ۱۹ ساله روز گذشته در خودرویی بود که در منطقه شمالی آدلاید، کنترل خود را از دست داد و وارد فنس ها شد. شخصی که راننده خودرو بود و او نیز ۱۹ سال داشت، به رانندگی خطرناک متهم شده است. مبیل در طول شکست ۱-۰ تیمش مقابل امارات که با حذف استرالیا همراه شد، از این اتفاق مطلع نبود.

فدراسیون فوتبال استرالیا نیز با انتشار بیانیه ای از رسانه ها خواست که به حریم خانوادگی بازیکنان احترام بگذارند. در این بیانیه آمده:" فدراسیون فوتبال استرالیا، همدردی خود با آور و خانواده اش، دوستان بر و نزدیکانشان را که روزهای سختی را سپری می‌کنند ابراز می‌کند. فدراسیون همچنین حمایت خود را از آور، هم تیمی‌هایش و کادر فنی تیم در امارات متحده عربی اعلام می‌دارد."

خانواده مبیل نیز به شدت تحت تاثیر این اتفاق تلخ قرار گرفته اند. دختر عموی بر در این رابطه گفت:" ما به عنوان خانواده و دوستان بر مبیل، واقعا ناراحت هستیم. بر دختر بسیار خوبی بود  و یک زن جوان که آینده فوق العاده ای پیش رویش بود."

راننده خودرو روز پنجشنبه در دادگاهی حاضر خواهد شد تا در مورد این اتفاق پاسخ دهد. دیگر سه سرنشین دچار جراحت سطحی شده اند و مشکل خاصی برایشان به وجود نیامده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.