سرمربی تیم ملی فوتبال امارات ضمن عذرخواهی از مردم این کشور، حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا را دستاوردی برای خود و تیمش ندانست.

زاکرونی: صعود به نیمه نهایی دستاورد خاصی برای من و امارات به شمار نمی‌آید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آلبرتو زاکرونی، سرمربی مشهور ایتالیایی تیم فوتبال امارات پس از شکست تحقیرآمیز ۴ بر صفر تیمش مقابل قطر در دومین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با عذرخواهی از هواداران میزبان جام هفدهم از سمتش کناره‌گیری کرد. قرارداد وی تا پایان جام ملت‌ها بود.

زاکرونی اظهار داشت: به  خاطر این نتیجه از هواداران امارات عذرخواهی می‌کنم. اشتباهات بدی داشتیم، با این حال بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. می‌خواستیم هواداران را خوشحال کنیم، اما این، همه توان ما بود. بازیکنانم از روحیه بسیار بالایی برخودار بودند و نهایت تلاش‌شان را به کار بستند.

 او در ادامه افزود: صعود به نیمه نهایی دستاورد خاصی برای من و امارات به شمار نمی‌آید و اصلاً راضی نیستم. بازیکنانم در دیدارهای قبلی بهتر ظاهر شدند، اما در دیدار برابر قطر نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. افتخار می‌کنم  هدایت تیم ملی امارات را برعهده داشتم. در فوتبال گاهی اوقات پیروز می‌شوید و گاهی هم تن به شکست می‌دهید. من نهایت تلاش خود را برای موفقیت فوتبال امارات به کار گرفتم و مسئولیت این شکست را هم برعهده می‌گیرم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.