البرز - محمدرضا خردروستا با بیان اینکه مبارزه با فساد وحفظ حقوق و شانیت جامعه پزشکی دغدغه مهم نظام پزشکی است، گفت: با هر تخلفی که سلامت مردم را به مخاطره بیندازد قاطعانه برخورد می کنیم و در این مسیر از تمام ابزارهای قانونی بهره می گیریم.

برخورد با متخلفانی که سلامت مردم به مخاطره می‌اندازند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا خردروستا رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان البرز صبح امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران، عزم جدی در مبارزه با فساد، حقوق و شانیت جامعه پزشکی را دغدغه مهم نظام پزشکی دانست و گفت: حفظ جایگاه این گروه مهم اجتماعی برای ارائه بهتر خدمات درمانی به جامعه ضروری است.

 ‌وی افزود: این مهم مستلزم هموار بودن مسیر ارائه خدمات است و هیچ کس نمی تواند نقش جامعه پزشکی و اهمیت گروههای مختلف پزشکی در تامین سلامت و رفاه جسمی و روانی جامعه را نادیده بگیرد.

رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان البرز ‌با یادآوری اینکه هدف مهم سیستم سلامت، ارائه خدمات به بیمار و حفظ سلامت عمومی است، گفت: هر روندی که این هدف را مخدوش و یا معطل  می گذارد  مغایر مصالح پزشکان و جامعه است و باید از میان برداشته شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظام پزشکی با هر تخلفی که سلامت مردم را به مخاطره بیندازد قاطعانه برخورد می کند و در این مسیر از تمام ابزارهای قانونی بهره می گیرد.

خردروستا گفت: حاشیه سازی، تسویه حسابها و انتقام جویی از نظام پزشکی تاثیری در مسیر این سازمان برای اعتلای سلامت عموم مردم و جامعه پزشکی ندارد.

وی در پایان گفت: سازمان نظام پزشکی تضییع حقوق مردم و جامعه پزشکی را بر نمی تابد و در این راه به فشارها هیچ توجهی نمی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.