البرز- در طلیعه چهلمین سال پیروزی انقلاب جای جای ایران اسلامی از جمله البرزی ها خود را آماده حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن می کنند تا بلوغ سیاسی شان را به منصه ظهور بگذارند.

البرز در انتظار خلق حماسه‌ای دیگر

به گزارش قدس آنلاین، ایران اسلامی با گذر از دوران پر فراز ونشیب خود این روزها پرصلابت تر از همیشه در عرصه منطقه ای وجهانی می درخشد وشاید همین اقتدار و ایستادگی است که خشم استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا را دوچندان کرده است.

دشمنان سال هاست با دسیسه و فتنه های خود در تلاش اند مردم را از نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد و مایوس کنند ودراین راه هر آنچه در توان داشته اند مضایقه نکرده اند اما ماحصل چهار دهه دشمنی با ملت ایران جز شکست و ناکامی چیزی نبوده و ایرانیان پرصلابت تر از همیشه حامی نظام و انقلاب هستند.

حال در آستانه چهملین سال پیروزی انقلاب اسلامی ویوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر قرار است سیل خروشان ایرانیان وحدت وهمدلی خود را به نمایش بگذارد و همه آنهایی که با ابزار تحریم وفشار اقتصادی در ذهن شان خیال خام دلسردی مردم را می پروراندند را بیش از پیش مایوس کنند.

برای مردم البرز نیز فردا همچون همه اقشار کشورمان روزی ویژه و خاص خواهد بود و ساکنان ایران کوچک می آیند تا نمایشی از وحدت و همدلی واستکبار ستیزی را به جهانیان نشان دهند.

از روزهای گذشته مسیرهای منتهی به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرهای مختلف البرز به مردم اطلاع رسانی شده است و در کرج به عنوان مرکز استان قرار است راهپیمایی برای نخستین بار از طریق ۴ مسیر و با مرکزیت میدان جمهوری اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در این ارتباط مسیر اول راهپیمایی در شهر کرج را از میدان کرج به سمت میدان شهدا و در نهایت میدان جمهوری اعلام کرد و گفت: مسیر دوم نیز از میانجاده به سمت سه‌راه رجایی شهر و میدان جمهوری تعیین‌شده است.

این مسئول در ادامه گفت: مسیر سوم راهپیمایی از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و سپس میدان جمهوری است و مسیر چهارم نیز از دولت‌آباد به سمت بلوار علامه جعفری و میدان سپاه و سپس میدان جمهوری اسلامی تعیین‌شده است.

افزایش مسیرهای راهپیمایی در کلانشهر کرج در حالی رقم خورده است که در سال های اخیر حضور اقشار مختلف مردم کرج در این مراسم سیر صعودی داشته و منجر به تعریف مسیرهای جدید برای هدایت مردم به این مراسم شده است.

اما سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج نیز پس از کش وقوس های فراوان معرفی شد و قرار است آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری، نماینده البرز در مجلس خبرگان رهبری باشد.

پیش از این قرار بود علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم باشد که به دلیل برخی مسایل به وجود آمده لغو شد.

در دیگر شهرستان های استان نیز از روزهای گذشته مسیرهای راهپیمایی مشخص شده و با اطلاع رسانی مناسب همه چیز مهیا یک حضور پرشور و آگاهانه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.