دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: دو کاندیدای هیئت فوتبال خراسان رضوی ظاهرا صلاحیت لازم را کسب نکرده‌اند اما اداره کل ورزش استان اصرار بر اخذ صلاحیت این دو دارد.

اصرار اداره کل ورزش خراسان رضوی برای تائید صلاحیت ۲ کاندیدای ریاست هیئت فوتبال
به گزارش قدس آنلاین ، جواد چرمچی در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خراسان رضوی اظهار داشت: اسامی کاندیداهای ریاست هیئت فوتبال خراسان رضوی هنوز به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است؛ دو نفر از این کاندیداها از مجموع 9 کاندیدا، تائید صلاحیت نشده‌اند.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ظاهرا به دنبال این است که به هر طریق ممکن تائید صلاحیت این دو نفر را بگیرد؛ در این مسئله نیز دائما امروز و فردا می‌شود و 10 بار مکاتبه کرده‌ایم و اداره کل اصرار دارد این دو فرد حتما در لیست کاندیداها باشند.

چرمچی تصریح کرد: با فدراسیون تماس داشته‌ایم و عنوان شده حتی اگر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اسامی را رد نکند، انتخابات برگزار می‌شود! قرار است ظرف یکی دو روز آینده این مسئله تعیین تکلیف شود و به احتمال 90 درصد انتخابات 22 یا 23 اسفند برگزار می‌شود.

وی گفت: آقای برادران؛ رئیس فعلی هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز مصر است کناره‌گیری کند اما تا این لحظه کناره‌گیری و یا حضور خود را مکتوب اعلام نکرده‌اند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.