پیشکوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت نخستین حریف آسیایی آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الدحیل نفرات خوبی جذب کرده و حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود.

دین محمدی: الدحیل حریف آسانی برای استقلال نیست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سرویس دین محمدی پیشکوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت استقلال در هفته‌های اخیر گفت: خوشبختانه آبی پوشان در چند بازی گذشته و از شروع نیم فصل دوم لیگ، بازی‌های قابل قبولی از خود ارائه کرده و توانسته‌اند خود را به صدر جدول نزدیک کنند. فاصله امتیازی استقلال با تیم‌هایی سپاهان، پرسپولیس و پدیده بسیار کم شده و هر کدام از این تیم‌ها دچار اشتباه شوند استقلال از آنها عبور خواهد کرد و حتی می‌تواند به قهرمانی در پایان فصل هم نگاه داشته باشد.

وی در مورد بازیکنان خارجی استقلال هم گفت: از پاتوسی شروع می‌کنم. او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است که به خوبی در استقلال جا افتاده و با توجه به اینکه در تمام پست‌ها حضور پررنگی دارد توانسته هم در کارهای دفاعی شرکت کند و هم برای استقلال گلزنی کند و معتقدم که او یک بازیکن کاملاً حرفه‌ای است. منشأ هم یک بازیکن شناخته شده در فوتبال ما است و توانست مقابل فولاد یک گل هم به ثمر برساند و در مورد ایسما باید بگویم او بازیکن خوبی است و اگر اضافه وزن خود را کاهش دهد می‌تواند برای ابی پوشانمفید باشد.

دین محمدی در پاسخ به این پرسش که راز موفقیت استقلال در هفته‌های اخیر چه بوده است گفت: به اعتقاد من اصلی ترین موضوع رقابت سالمی است که بین بازیکنان بوجودآمده و همه همدل هستند و آنها که بر روی نیمکت نشسته اند برای کسانی که داخل زمین هستند آرزوی موفقیت هستند که این موضوع تأثیر بسزایی در موفقیت آبی پوشان در هفته‌های اخیر گذاشته است.

وی در خصوص دیدار روز سه شنبه استقلال برابر الدحیل قطر گفت: بازی سختی در پیش روی استقلال است. الدحیل تیمی است که بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و حریف آسانی برای استقلال نیست. البته استقلال با روندی که در پیش گرفته می‌تواند با روحیه خوب و با ارائه یک بازی منطقی و دوری از حواشی نتیجه مورد نظر خود را در دوحه قطر کسب کند.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه‌ای را برای استقلال برابر الدحیل پیش بینی می‌کنید، گفت: با توجه به اینکه اولین بازی تیم‌ها در لیگ قهرمانان است و شناخت کافی از یکدیگر ندارند پیش بینی آن مشکل است اما امیدوارم استقلال بتواند به سه امتیاز حساس این دیدار دست پیدا کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.