۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 647905

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد ۴۵ متری در جوادیه به قیمت ۲۱۵ میلیون تومان و واحد ۹۴ متری در آلستوم به قیمت یک میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان معامله شده است.

قیمت روز مسکن ۱۳۹۷/۱۲/۱۸

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در آرژانتین یک واحد مسکونی ۵۵ متری ۱۴ سال ساخت به قیمت ۵۸۵ میلیون تومان به فروش رفته است؛ هر مترمربع از این واحد حدود ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان بوده است.

یک واحد مسکونی ۷۸ متری ۱۷ ساله در آپادانا به قیمت ۶۴۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان)، آپارتمان ۹۵ متری با عمر ۱۹ سال در تهرانپارس به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۸ میلیون و ۵۴۴ هزار تومان)، واحد ۶۲ متری در ارامنه جنوبی که ۸ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۵۶۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون تومان) و یک دستگاه آپارتمان ۴۵ متری ۱۷ ساله در جوادیه به قیمت ۲۱۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان) معامله شده است.

همچنین در مجیدیه یک واحد مسکونی ۹۹ متری ۱۸ سال ساخت به قیمت ۷۳۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۷ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان) و در شهرک نفت یک واحد ۸۲ متری ۱۷ ساله به قیمت ۷۶۳ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان) خریداری شده است.

یک واحد مسکونی ۹۴ متری که ۵ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد در آلستوم به قیمت یک میلیارد و ۳۹۸ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۴ میلیون و ۸۵۳ هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است. در اندیشه یک دستگاه آپارتمان ۸۷ متری ۱۵ ساله به قیمت یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۳ میلیون و ۳۱۴ هزار تومان فروخته شده است.

یک واحد مسکونی ۱۰۰ با عمر ۱۶ سال در شمس‌آباد نیز به قیمت کل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان) معامله شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.