یک سیاستمدار برجسته و یکی از رهبران جریان صدر فاش کرد که تروریست‌های اسیر داعشی اعتراف کردند که سرکردگان داعش نزد آمریکایی‌ها هستند.

 افشای مکان اختفای البغدادی/ سرکردگان داعش نزد آمریکایی‌ها هستند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، حاکم الزاملی از سیاستمداران عراقی و یکی از رهبران جریان صدر تاکید کرد دخالت‌ها در عراق که از زمان حمله آمریکا آغاز شد، با هدف هرج و مرج در منطقه بوده است.

الزاملی خاطر نشان کرد اطلاعات به دست آمده تاکید می کند که ابوبکر البغدادی سرکرده تروریست ها و دیگر فرماندهان گروهک تکفیری داعش در الباغوز سوریه حضور دارند.

وی که با شبکه خبری المیادین گفت‌وگو می‌کرد، افزود: اعضای مسلح داعش که عراق آنها را تحویل گرفت، و در الباغوز سوریه بودند، از عناصر داعشی بودند، اما سرکردگان داعش همچنان در الباغوز سوریه به سر می برند. ‎

الزاملی فاش کرد که تروریست‌های اسیر داعشی اعتراف کردند که سرکردگان داعش نزد آمریکایی‌ها هستند.

از سوی دیگر، حازم الباوی، کارشناس مسائل امنیتی اعلام کرد که آمریکا در تلاش است تروریست‌های داعشی و اطرافیانشان را در غرب عراق اسکان داده و به تشکیل مجدد این گروه در این کشور اقدام کند.

فالح الفیاض فرمانده حشد شعبی عراق هم با تاکید بر اینکه این نیروها طرحی بزرگ و مهم برای تامین امنیت مرزهای عراق در دست دارند، خاطر نشان کرد یگان‌های نظامی عراق همزمان با درگیری‌ها در الباغوز سوریه، آماده هرگونه عملیات فوری و اضطراری هستند.

منافع عراقی همچنین از موفقیت نیروهای حشد شعبی در شکست حمله داعشی‌ها به یکی از مناطق استان نینوا خبر دادند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.