سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود یک میلیون و ۸۷۷ هزار و ۱۰۹ نفر به استان از ۲۵ تا ۲۷ اسفند ماه خبر داد.

در سه روز گذشته بیش از یک میلیون و ۸۷۷ هزار نفر زائر و مسافر وارد خراسان رضوی شدند
به گزارش قدس آنلاین، مهدی فروزان گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶ دهم درصد رشد دارد.

وی افزود: ۱۶۱ هزار و ۶۴۸ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به استان وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۴.۲ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۶۱ هزار و ۶۲۹ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۶ دهم درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان وارد شده اند را نیز ۳۰ هزار و ۲۵۲ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۲۱.۱ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ تا ۲۷ اسفند ماه به استان وارد شده اند هم یک میلیون ۶۲۳ هزار و ۵۸۰ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۱.۶ درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اسفند ماه یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۹۹۹ نفر به این کلانشهر وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، ۲.۷ درصد افزایش دارد.
وی افزود: ۱۰۸ هزار و ۶۹۵ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۶.۷ درصد رشد داشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۶۱ هزار و ۶۲۹ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۶ دهم درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد وارد شده اند را نیز ۳۰ هزار و ۱۵۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۲۱ درصد کاهش دارد.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای ۲۵ تا ۲۷ اسفند ماه به مشهد وارد شده اند هم یک میلیون و ۳۸ هزار و ۵۱۶ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۳.۳ درصدی مواجه بوده است.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.