سرمربی پرتغالی السد با اعلام اینکه قصد دارد تا در پایان فصل از این تیم خداحافظی کند گفت هیچ وقت خاطرات خوبم را در قطر فراموش نخواهم کرد.

فریرا از السد خداحافظی کرد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال السد موفق شد با هدایت اسوالدو فریرا در ۲ هفته مانده به پایان لیگ ستارگان  قطر عنوان قهرمانی  این لیگ را پس از ۲۱ بازی به دست بیاورد.  حالا این تیم  فردا در یک بازی تشریفاتی در هفته بیست دوم  باید به مصاف ام صلال برود که با توجه به قهرمانی السد نتیجه بازی تاثیری درسرنوشت این تیم نخواهد داشت .


 اوسولدو فریرا سرمربی ۷۲ ساله السد قطر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ام صلال اعلام کرد که قصد دارد در پایان این فصل از تیم السد خداحافظی کند.


وی با بیان این مطلب در ادامه صحیت هایش اظهارداشت:« من دوران بسیار خوبی را با تیم السد و در کشور قطر گذراندم و هیچ وقت این روزها را فراموش نخواهم کرد.»


فریرا در ادامه همچنین افزود:« من به عنوان یک خارجی بسیارخوشحالم که توانستم السد را به مقام قهرمانی برسانم این در شرایطی است از زمانی که به قطر آمدم همواره به دنبال کسب این عنوان بودم و این را  بگویم  که کسب قهرمانی به همین راحتی به دست نیامد .»


وی همچنین با اشاره به تعداد قهرمانی های که تا به حال به دست آورده است گفت:« این پنجمین عنوان  قهرمانی لیگ  من  در۳  کشور و درعین حال درسه قاره مختلف است که به خاطر آن بسیار خوشنودم.»


وی در خصوص بازی تشریفاتی که در مقابل ام صلال دارند اظهار داشت: « در آن بازی صرفا حضور پیدا خواهیم کرد که از فوتبال لذت ببریم و در حالی که  می دانیم نتیجه این دیدار تاثیری در سرنوشت تیم نخواهد داشت. ما در این بازی باز هم سعی می کنیم که برنده بازی باشیم و همچنین این دیدار فرصت مناسبی برای بازیکنانم است که بتوانند بازهم بر آمار و ارقام بسیار بی نظیرشان  بیافزایند  .»

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.