استاندار خراسان رضوی گفت:باید آنچنان فضای کسب و کار در بجستان بهبود یابد که جوانان رفته از شهرستان برگردند.

جوانان رفته از بجستان باید به شهرشان برگردند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی اظهار کرد: دعوای اصلی ما با دشمنان انقلاب در مسائل اقتصادی است اگر این را درست کنیم به وظیفه اصلی انقلابی خودمان عمل کرده ایم و اقدام اقتصادی را باید مورد توجه ویژه قرار دهیم.

وی افزود: باید آنچنان فضای کسب کار بالا برده شود که جوانان رفته از شهرستان برگردند و با هر سلیقه سیاسی وحدت خود را باید حفظ کنید و به هدف خودتان یعنی جهاد اقتصادی بپردازید. در زمان دفاع مقدس فرزندان انقلاب جهاد نظامی کردند و شما حالا جهاد اقتصادی کنید.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما می‌خواهیم در خراسان و در بجستان همان کاری که با قلعه گنج کردیم و نرخ بیکاری ۲۷ درصد را به ۶ درصد تبدیل شد و شاخص‌های امنیتی آن تا ۷۰ درصد بهبود پیدا کرد را انجام دهیم چون اعتماد مردم به معین اقتصاد مقاومتی و همراهی آن وجود داشت.

وی گفت: به این مدل برای آبادانی منطقه کمک کنید، امروز این موافقت نامه‌ها در هیچ جای ایران وجود ندارد که امام جمعه، نماینده مجلس، استاندار و رئیس دادگستری و معین اقتصادی برای توسعه اقتصادی یک منطقه با هم اجماع کرده و توافق کنند.

همچنین رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در جلسه اظهار کرد: در بجستان ظرفیت‌های بسیار بالایی از جمله نیروهای انسانی وجود دارند، از طرف دیگر به دلیل سرمازدگی‌ها و خشکسالی‌ها ظرفیت تولید انار شهرستان به مقدار محدودی رسیده است.

حمید بنایی افزود: آب و راه‌ها از دیگر مشکلات این شهرستان است که برای این دو مورد دیدارهایی داشته ایم و امیدواریم برطرف شود. در حوزه کشاورزی کارهای خوبی انجام شده اما هنوز جای کار دارد و باید کمک بیشتری به کشاورزان بشود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.