پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من به عنوان یک مشهدی باید به اعضای تیم شهرم یعنی پدیده شهر خودرو نیز تبریک بگویم که تا همین جا هم کار بزرگی را با حضور یحیی گل محمدی انجام دادند، خراسانی‌ها شک نداشته باشند که تیم پدیده شهر خودرو امسال سهمیه آسیا را به دست می‌آورد و به واقع پدیده لیگ می‌شود.

به عنوان یک مشهدی دوست دارم تیم شهرم سهمیه بگیرد

به گزارش قدس آنلاین ؛ حشمت مهاجرانی درباره شرایط این روزهای تیم ملی گفت: در شأن تیم برتر آسیا نیست که هنوز سرمربی نداشته باشد و فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع‌تر در این باره اقدام کند.

پیشکسوت فوتبال ایران  ادامه داد: اینکه چه کسی می‌خواهد ردای هدایت تیم ملی ایران را برتن کند بسیار مهم است و کاش افرادی که تصمیم‌گیرنده در این خصوص هستند با فکر باز و آینده‌نگری ویژه‌ای و البته سریع‌تر ، سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند که در شأن فوتبال ایران هم باشد.

وی در خصوص بازی‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ باشگاه‌های آسیا گفت: پرسپولیس با برانکو روزهای خوبی را سپری کرده است و حالا قرعه در این فصل این طور افتاد که تیمشان حذف شود، آن‌ها در دور قبلی شاهکار کردند و حالا هم نباید نا امید شوند، استقلال هم می‌توانست در بازی دیشب برنده باشد اما خب تجربه یک بحث مهم در فوتبال است.

مهاجرانی افزود: ذوب آهن فکر می‌کنم در این دوره مسابقات آسیا شرایط خوبی را پیدا کرده است، همان‌طور که در لیگ ایران هم با حضور منصوریان ذوب آهن دگرگون شد.

سرمربی سابق تیم ملی درباره شرایط لیگ برتر ایران هم بیان کرد: رقابت در بالای جدول بسیار سخت شده است، پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و  پدیده شهر خودرو هر کدام به اندازه خود شانس قهرمانی دارند، هر چند که فکر می‌کنم پرسپولیس قهرمان شود.

مهاجرانی ادامه داد: من به عنوان یک مشهدی باید به اعضای تیم شهرم یعنی پدیده شهر خودرو نیز تبریک بگویم که تا همین جا هم کار بزرگی را با حضور یحیی گل محمدی انجام دادند، خراسانی‌ها شک نداشته باشند که تیم پدیده شهر خودرو امسال سهمیه آسیا را به دست می‌آورد و به واقع پدیده لیگ می‌شود، اگر این شرایط رخ بدهد یک اتفاق بزرگ برای فوتبال خراسان رقم می‌خورد و به نظرم همه خراسانی‌ها به‌ویژه مشهدی‌ها باید از این تیم حمایت کنند، حضور یک تیم از خراسان در آسیا فوتبال این خطه دگرگون می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی نیز گفت: از چند ماه قبل بحث انتخابات هیات فوتبال خراسان مطرح بوده است، به نظر من اینکه در این دوران بگوییم رئیس هیات باید فوتبالی باشد، منطقی نیست، البته هرکسی نظری دارد، اما فوتبال روز دنیا نیاز به مدیریت قوی و البته فردی دارد که بتواند بودجه بیاورد، حالا اگر آن فرد فوتبالی نبود، اما مدیریت بلد بود یعنی نباید انتخاب شود؟ این حرف غلط است و اتفاقا باید اجازه دهیم، این افراد هم بیایند شاید با مدیریتشان کاری کردند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.