مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو گفت: از امروزشنبه (۲۱ اردیبهشت) تا پایان زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خط یک متروی تهران افزایش دارد.

 افزایش ساعت کار مترو همزمان با آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ۲۲:۳۰ است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا یک ساعت به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری در ایام برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: فاصله حرکت قطارها در خط یک متروی تهران ازساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰، نیز طبق زمانبندی قبلی در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت ۲۳:۳۰ از آخرین قطارهایی که از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) عبور می‌کنند به مبادی اولیه خود بازگردند.

بناب راعلام سایت روابط عمومی مترو، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد ۹۸ در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.