رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر مشهد گفت: اینکه باجه بگذاریم و یک نفر را برای شارژ من‌کارت استخدام کنیم، برای شهرداری هزینه‌هایی دارد؛ ما می‌خواهیم مردم وادار شوند به استفاده از روش‌های دیگر.

به دنبال اصلاح طرح هستیم/هنوز اجماعی نشده
به گزارش قدس آنلاین، مجتبی بهاروند  در پاسخ به این پرسش که «آیا دریافت کارمزد ۲۰۰ تومانی برای هر بار شارژ من‌کارت در باجه‌های شهرداری مصوبه شورا دارد یا خیر؟»، اظهار کرد: این طرح مصوبه شورا را به صورت جداگانه ندارد، اما در قالب آلبوم بودجه آمده بوده است.
وی در مورد حذف یا اصلاح این طرح  ادامه داد: درحال حاضر به دنبال اصلاح طرح هستیم. در طرح جدیدمان یک‌سری مشوق‌ها را در نظر گرفتیم که به افرادی که غیر حضوری من‌کارت شارژ می‌کنند درصدی شارژ رایگان به آن‌ها تعلق بگیرد.  
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: ما روی این موضوع اجماع داریم، اما برای چگونگی اصلاح طرح دریافت کارمزد ۲۰۰ تومانی برای هر بار شارژ من‌کارت در باجه‌ها هنوز اجماعی نشده است. یکی از پیشنهادها در این زمینه این است که این مبلغ به ۱۰۰ تومان کاهش یابد. سعی می‌کنیم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم.  
وی بیان کرد: اینکه باجه بگذاریم و یک نفر را برای شارژ من‌کارت استخدام کنیم، برای شهرداری هزینه‌هایی دارد. ما می‌خواهیم مردم وادار شوند به سمت استفاده از روش‌های دیگر. اگر قرار باشد تا ابد به باجه‌ها مراجعه کنیم، شهر هوشمند عملاً امکان‌پذیر نمی‌شود.
بهاروند اضافه کرد: در همین چند روز هم که دریافت کارمزد برای شارژ من‌کارت در باجه‌ها اجرا شده، مراجعات مردم به باجه‌ها خیلی کاهش یافته است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.