ایرج عرب در خصوص مسائل مربوط به این تیم صحبت‌هایی را انجام داد.

فضای مجازی قیمت بشار را بالا برد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه حضور برانکو ایوانکووویچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: ۴-۵ ماهی است که با این شایعه دست و پنجه نرم می‌کنیم. فکر می‌کنم آقای ویلموتس روی نیمکت تیم ملی بنشیند شایعات در این خصوص تمام می‌شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه مذاکره‌ای با شما از سوی فدراسیون فوتبال در این خصوص صورت گرفته است، صراحتاً پاسخ داد: هیچ گونه مذاکره رسمی و غیر رسمی در اینباره با باشگاه پرسپولیس انجام نشده است. همین جا باید اعلام کنم چنین موضوعی اصلاً صحت ندارد.

وی درباره اظهار نظرهای برخی هواداران مبنی بر پرسپولیسی بودن وزیر ورزش اظهار داشت:موضوع داوری کاملاً فنی است و بهتر است اهل فن در این خصوص اظهار نظر کنند. ولی درمورد آقای وزیر باید بگویم ایشان طرفدار تیم خاصی نیست و هیچ کمکی هم نمی‌توانند به باشگاه‌ها کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص موضوعات مطرح شده در خصوص افزایش ناگهانی قیمت بشار رسن و وضعیت قرارداد این بازیکن عراقی با باشگاه پرسپولیس، خاطرنشان کرد: فضای مجازی سبب شد تا قیمت او کمی افزایش بیابد. به ما فشار آورده‌اند تا قرارداد بشار را زودتر تمدید کنیم. البته اینکه قراردادش را چند برابر کرده باشیم درست نیست. نگرانی بابتبشار رسن نداریم.

وی درباره سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس نظیر ماریو بودیمیر تصریح کرد: ما برای پرداختارز به بازیکنان خارجی تیم مشکلاتی داریم. به هر حال تمام ارتباطات ما با فیفا و AFC قطع است. فدراسیون فوتبال می‌تواند پیگیر مطالبات ما از آنها شود. بودیمیر یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد. ما پاداش آسیایی خود را با تأخیر دو سه ماهه دریافت کردیم، در آن برهه زمانی پول را به ریال به ما دادند که نسبت به قیمت ارز در این روزها بسیار ارزان‌تر بود. دیشب با آقای تاج در این باره بار دیگر صحبت کردیم تا این مشکل حل شود.

عرب درباره تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ یادآور شد: یکسال دیگر با برانکو قرارداد داریم و به صورت رسمی وارد مذاکره نشده‌ایم. ما هم مثل هواداران برانکو را خیلی دوست داریم. جنتلمن بودن برانکو به مسائل اخیر مربوط نمی‌شود. فعلاً غیر رسمی تمایل خود را نشان دادیم و بعد از جام حذفی به طور مفصل وارد این موضوع می‌شویم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال قرارداد بلندمدت با برانکو ایوانکوویچ هستیم.

عرب درباره اعلام لیست ورود و خروج بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: روز گذشته برانکو به باشگاه آمد تا درباره بازی با السد و همچنین دیدار با سپاهان در جام حذفی صحبت کند. اکثر بازیکنان قرارداد دارند و ایشان اعلام کردند که فعلاً صحبتی در این زمینه نکنیم و تمرکز ما بازی با السد است تا با روحیه بالا بتوانیم به مصاف حریفان برویم.

وی که در برنامه «صبح بخیر ایران» حضور داشت، درباره ادعای خود مبنی بر زیاد بودنهواداران پرسپولیس، تأکید کرد: سامانه‌ای که به هواداران پیامک می‌زنند کاملاً شفاف است. در این سامانه تعداد کسانی که برای باشگاه پرسپولیس پیامک می‌زنند خیلی بیشتر است وطبق این آمار می‌توانم این موضوع را بگویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد میزان دریافتی این باشگاه از اسپانسر خود، خاطرنشان کرد: حدود ۶۰ میلیارد باید اسپانسر به تیم بدهد البته روی این مبلغ باید ۳۰-۴۰ میلیارد تومان دیگر بگذاریم تا بتوانیم به قراردادهایی که می‌بندیم، پای بند باشیم.

عرب در خصوص تعیین تکلیف وضعیت سوپر جام از سوی دادگاه بین المللی ورزش افزود:فکر می‌کنم رأی قطعی این پرونده به نفع پرسپولیس باشد و مشکلی وجود نخواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.