HP همراه با Envy Wood Series با هدف طراحی پیشرفته  HP دستگاه های جدید Elite و EliteBook را معرفی می کند.

HP کامپیوترهای تزئین شده با چوب را می‌سازد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، HP چند سری از رایانه های قابل تبدیل را با چوب معتبر ساخته است، آخرین تلاش های سازنده PC برای استفاده از مواد جدید برای تجدید نظر به مصرف کنندگان نسل جوان است. شرکت HP می گوید HP Envy Wood Series قصد دارد طراحی پیشرفته و کاربردی را با هم ترکیب کند.

مایک ناش تکنسین اصلی HP به خبرنگاران گفت: تجربه مشتری و استراتژی نمونه کارهای شخصی ما از دوران گذشته نشان می دهد به خاطر کمک به فن آوری حرکت کرده ایم، اما تمرکز ما بر این است که مشتریان ما از محصولات ما در زندگی خود بهره ببرند.

این مجموعه شامل HP Envy 13، HP Envy x360 13، HP Envy x360 15 و HP Envy 17 می باشد. این مجموعه شامل پردازنده های نسل بعدی Intel Core و پردازنده های نسل دوم AMD Ryzen Mobile با گرافیک Radeon Vega Graphics می باشد. این دستگاه ها شامل ویژگی هایی مانند الکسا آمازون، مدرن آماده به کار، Wake on Voice، Wake on fingerprint reader و HP Sure View و HP Webcam Kill Switch  نیز می باشد.

هر کامپیوتر با استفاده از یک چوب تزئینی در سه ترکیب برجسته شده است؛ Black Nightfall با گردو طبیعی، سفید سرامیکی با توس سفید، یا نقره ای طبیعی با توس خاردار است، در تلاش قبلی برای بهره برداری از مواد جدید، HP از چرم در HP Spectre Folio  استفاده کرده بود.

Ai Kuan Lim، مدیر معرفی محصول جدید برای رایانه های شخصی، به خبرنگاران گفت: "مشتریان ما یک دستگاه منحصر به فرد و متفاوت با عملکرد خوب، زیبا و با دوام را درخواست کردنه اند" Lim استدلال می کند علاقه ای رو به رشد در استفاده از چوب در طراحی، با توجه به ادغام آن در طراحی خانه و لوازم الکترونیکی مصرفی وجود دارد.

انتظار می رود که این مجموعه جدید در پاییز به بازار عرضه شود و HP قیمت گذاری را به تاریخ انتشار آن نزدیکتر خواهد کرد.

در همین حال، HP نسل بعدی رایانه های EliteBook را نشان می دهد که برای کارگران موبایل به کار می روند. سری جدید EliteBook همراه با HP Sure Sense ارائه می شود که دارای حفاظت در برابر نرم افزارهای مخرب آموزشی عمیق است.

احتمال قوی محصولات جدید HP  اینچنین خواهند بود:

HP Elite x2 G4؛ یک کسب و کار قابل جدا شدن با یک صفحه کلید چرمی، یک شاتر حفاظتی دوربین دوگانه و یک صفحه نمایش حریم خصوصی است.

HP EliteBook x360 1030 G4 با نسل بعدی   Gigabit Class 4G LTEعرضه می شود، Wi-Fi 6 و بلوتوث 5 ارائه می دهد. HP ادعا می کند که کوچکترین و سبک ترین مبدل های تجاری در جهان است.

HP EliteBook x360 1040 G6 تا 24 ساعت عمر باتری ارائه می دهد که HP ادعا می کند که طولانی ترین عمر باتری در یک مبدل تجاری 14 اینچی با وزن کمتر از 3 پوند است. همچنین دارای صفحه نمایش قابل مشاهده در فضای باز و گزینه 4K HDR جدید است. این حافظه سیستم 32 گیگابایتی را پشتیبانی می کند.

HP Mini-In-One 24 ارائه می دهد AiO مدولار امن با صفحه نمایش است که به طور کامل محصور، محافظت، و قدرت 65W فاکتور فرم بسیار کوچک PC را دارد. صفحه نمایش یکپارچه جدید  HP EliteDesk 800 G5  در دسکتاپ مینی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.