رئیس اتحادیه تلفن همراه مشهد گفت: وجود بازارهای موبایل همیشه قیمت های بیشتری را به مشتری تحمیل می کند و خرید از این مراکز برای مشتری منفعتی ندارد و سود اصلی برای مغازه دار است.

فعلا قیمت در بازار موبایل ثابت است

بهاردوست:در همین رابطه افشین اکبری گفت: در حال حاضر قیمت در بازار موبایل ثابت است و فعلا هم هیچ افزایش قیمتی در این بازار نداریم ولی اگر قیمت ارز کاهش پیدا کند مطئنا اتفاقا خوبی در بازار موبایل مشهد خواهد افتاد چون تقریبا این بازار جزو معدود کالاهایی است که با قیمت ارز ارتباط مستقیمی دارد چون کالای وارداتی است.

رئیس اتحادیه تلفن همراه مشهد در پاسخ به این سئوال که فعالیت سایتهای اینترنتی وتاثیرشان  بر بازار موبایل  چیست  گفت: معمولا سایتها قیمتشان را گران نیست ولی حرف بر سر این است که آیا این گوشی ها اصل هست یا نه یا اصلا خدمات درستی ارائه می دهد با نه وگرنه مشکلی بابت افزایش قیمت وجود ندارد. و اکثرا هم قیمتشان نسبت به بازار خیلی منصفانه تر است.

اکبری ادامه داد: به نظر من وجود بازارهای بزرگ موبایل خیلی به نفع مصرف کننده نیست چون وجود بازارهای موبایل همیشه قیمت های بیشتری را به مشتری تحمیل می کند و خرید از این مراکز برای مشتری منفعتی ندارد و سود اصلی برای مغازه دار است. البته این قضیه تقریبا شامل همه کالاهامی شود و متاسفانه همیشه به مشتری ضربه می زند و تقلب در کارشان خیلی بیشتر است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.