هجدهمین دوره نمایشگاه گل، گیاه و تجهیزات باغبانی مشهد از پنجشنبه ۲۳ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز خواهد شد.

هجدهمین دوره نمایشگاه گل و گیاه در مشهد برگزار می شود
به گزارش قدس انلاین، احمدیزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان از نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی در سال‌های گذشته، گفت: با توجه به همزمانی نمایشگاه امسال با ماه مبارک رمضان، تلاش کردیم برای رفاه حال شرکت کنندگان، بازدیدکنندگان و شهروندان مشهدی برگزاری آن به بعد از این ایام موکول شود.

وی ادامه داد: با توجه به حضور تولیدکنندگان گل و گیاه از نقاط مختلف کشور و همچنین شرکت‌های خارجی شامل کشورهای آلمان، هلند، ترکیه و بخش جذاب تولیدکنندگان گل‌های شاخه بریده، پیش بینی می‌شود استقبال از نمایشگاه امسال پر شورتر از سال‌های پیش باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: نمایشگاه سال ۹۸ بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه در کشور از نظر وسعت و تعداد شرکت کننده خواهد بود، چرا که قرار است شرکت‌های داخلی و خارجی تولید خود را در حدود ۳۰ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی عرضه کنند.

یزدان پناه افزود: در نمایشگاه امسال بیش از ۷۰۰ غرفه به ارائه محصولات و تولیدات خود در زمینه گل، انواع گیاهان تزئینی و گلخانه‌ای مورد استفاده در فضاهای شهری و آپارتمانی و همچنین آخرین لوازم و تجهیزات صنعت گل و گیاه و تجهیزات پارکی خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه گل و گیاه مشهد، پنجمین نمایشگاه تجهیزات پارکی نیز در فضای حدود ۲هزار متری سالن عطار نمایشگاه بین المللی این شهر دایر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و باغبانی مشهد و پنجمین نمایشگاه تجهیزات پارکی مشهد به مدت ۵ روز تا ۲۷ خرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.