همدان - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: تفکر خیران مدرسه ساز استان همدان منجر به ساخت یک هزار و ۸۴۲ کلاس درس دراستان همدان شده است.

بیش از یک هزار کلاس درس در استان همدان ساخته شد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی فراهانی بعد از ظهر پنجشنبه در گردهمایی خیران مدرسه ساز استان همدان اظهار کرد: این تعدا کلاس درس در مساحتی حدود ۲۱۲ هزار مترمربع بهره‌برداری شده است تا عزیزان دانش آموز استان همدان ئ آماده به تحصیل در فضایی مناسب آینده روشن فردای خود را ترسیم کنند.

 وی با یادآوری از مرحوم حافظی که مشعل‌دار مدرسه سازی خیری در کشور بوده و هست و همچنان نامش در بین مردم زنده خواهد بود، افزود:  با وجود انسان‌های نیکوکار و خیر مدرسه‌ساز استان همدان همواره همدان ازاستان‌های برتر در حوزه مدرسه سازی خیری در کشور بوده است.

 فراهانی تعداد افراد فعال همکار در حوزه مدرسه سازی استان همدان را۸۷۱ نفر عنوان و گفت:۲۰۱ نفر از این افراد  مدرسه و فضای آموزشی در استان ساخته اند. و با تلاش وافری که در این حوزه دارند امسال هم بیش از سال‌های قبل به تعهد خود در مدرسه سازی استان عمل  خواهند کرد.

اعتبارات دولتی کفایت نمی کند

  مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان نیز در این مراسم گفت: از نخستین روز آغاز فعالیت خیران مدرسه ساز همدان که تعهد ساخت تا ۵۷۱ میلیون تومان داشتند اکنون تعهد خود را به ۴۲ میلیاردتومان افزایش داده اند.

فرزاد تیموری  با یادآوری اینکه خیران مدرسه‌ساز استان با بیش از ۲ دهه فعالیت در استان در مدرسه‌سازی کمک کردند، گفت: اعتبارهای دولتی برای ساخت و تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان کفایت نمی‌کند به این دلیل هم دست همیاری و کمک خیران را برای توسعه مدارس استان فشرده‌ایم و از آن هم استقبال می‌کنیم.

 وی افزود: توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز آن به امکانات جدید با اعتباری که اختصاص داده می‌شود امکانپذیر نیست و در این بین این خیران مدرسه ساز بودند که دست ما را گرفتند و برای افزایش خدمات در این حوزه ما را یاری دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.