فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» در حالی دومین هفته نمایش خود را پشت سر گذاشت که برخلاف شروع طوفانی‌اش، در هفته دوم یک میلیارد تومان کاهش فروش را تجربه کرده است.

فیلم نرگس آبیار به صدر جدول رفت/ «ما همه با هم هستیم» در سراشیبی فروش

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، هفته گذشته با آغاز اکران فیلم «زهرمار» اولین ساخته جواد رضویان و صدرنشینی «شبی که ماه کامل شد» به پایان رسید.

فیلم سینمایی «زهر مار» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی اولین اکران خود را در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تجربه کرد و هفته گذشته نیز اکران خود را به جای «نبات» آغاز  و در دو روز نخست اکران رقمی معادل 400 میلیون تومان فروش را ثبت کرد. در حالی که تعداد سالن‌های آن هنوز در جدول فروش سینماتیکت به روزرسانی نشده است.

داستان این فیلم درباره رضا مردی است که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود اما  گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند. سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، برزو ارجمند، نسیم ادبی، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

اما فیلم «شبی که ماه کامل شد» در هفته گذشته توانست فروش خود را به رقم 2 میلیارد و 270 میلیون تومان برساند و رتبه اول جدول را از «ما همه با هم هستیم» گرفته و از آن خود کند؛ این در حالی است که 24 سالن کمتر از فیلم پرسر و صدای کمال تبریزی در اختیار دارد. این فیلم در مجموع و طی دو هفته فروش به رقم 5 میلیارد نزدیک می‌شود.

با این اوصاف «ما همه با هم هستیم» نیز این هفته افت فروش قابل توجهی را تجربه کرد و نزدیک به یک میلیارد تومان از فروش هفته اولش کاهش پیدا کرد. بسیاری از منتقدان و اهل فن دلیل استقبال از این فیلم را حضور قابل توجه و پرشمار ستارگان سینما می‌دانند، گرچه عدم رضایت بسیاری از مخاطبان از این فیلم و همچنین توقف اکران آن در استان کرمان در کاهش روند فروش آن بی تأثیر نبوده است. با این حال اما این فیلم هنوز هم به نسبت دیگر آثار خوب می‌فروشد و این هفته هم توانست با فروش نزدیک به دو میلیارد و صد میلیون در 145 سالن، رتبه دوم جدول را در دست بگیرد. تا اینجا رقم فروش کلی این فیلم 5 میلیارد و 100 میلیون تومان است و به نظر می‌رسد به فروش خوب خود ادامه دهد.

«سرخ پوست» ساخته نیما جاویدی همچنان رتبه سوم جدول را حفظ و در کنار دیگر رقبایش به همین جایگاه بسنده کرده است. البته نباید از این مسئله غافل شد که این فیلم به نسبت دیگر رقبایش سالن‌های کمتری در اختیار دارد و با 110 سالن توانسته به فروش یک میلیارد و 788 میلیون تومان در هفته دوم و فروش کلی 4 میلیارد تومان دست پیدا کند.

«تگزاس 2» نیز همچنان در جایگاه هفته گذشته خود ثابت بوده و شاید طی هفته های آتی و در صورت استقبال مخاطبان از فیلم جدید رضویان، «زهرمار» بتواند این جایگاه را از آن خود کند. با این حال اما «تگزاس2» در نهمین هفته اکرانش 940 میلیون تومان فروش داشته و فروش کلی خود را به رقم 16  میلیارد و 719 میلیون تومان رسانده است.

همچنین «سامورایی در برلین» نیز ساخته مهدی نادری در ششمین هفته اکران خود با در اختیار داشتن 110 سالن نزدیک به 500 میلیون تومان فروش داشته که در مجموع فروش به رقمی معادل 4 میلیارد و نیم دست پیدا کرده است.

اما وضع «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور همچنان ناامید کننده است و در دومین هفته اکران با 99 سالن توانست 225 میلیون تومان فروش را ثبت کند و به رقم کلی 512 میلیون تومان برسد. باید دید طی هفته های آتی افت فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد یا برعکس مورد اقبال مخاطبان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.