همدان _رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان در ۳ ماهه نخست سال ۱۰۱۸ عملیات اطفاء حریق امداد ونجات واحتیاط حریق وحوادث انجام داده اند.

انجام بیش از هزار عملیات توسط آتش نشانان همدان در بهار ۹۸
به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان محمدرضا بیاناتی گفت:از آغاز سال تا پایان خردادماه ۹۸ تعداد ۴۲۱۱۶ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است که از این تعداد۹۸۷مورد منجر به عملیات گردیده، ۳۷۶۴ مورد جهت راهنمایی و مشاوره، ۴۱۴۶ تماس اشتباه،۸ مورد اعلام حریق کذب و متاسفانه ۳۳۱۸۰ مورد ایجاد مزاحمت بوده است. 
وی افزود:از ۹۸۷ عملیات انجام شده در ۳ماهه اول سال ۴۷۴عملیات اطفاء حریق، ۵۱۳ عملیات امداد و نجات و ۳۱ عملیات مربوط به احتیاط حریق و حوادث بوده است. 
بیاناتی اظهار کرد : پوشش گیاهان خود رو با ۲۱۷مورد، اماکن مسکونی با ۶۴ مورد ، وسایل نقلیه با ۵۴مورد، مراکز تجاری با ۲۴ مورد و بیشترین کاربری عملیات های اطفاء حریق را شامل گردیده است. 
وی  با اشاره به اینکه ۴۶۶عملیات اطفاء حریق در محدوده شهر همدان و ۸عملیات خارج از آن انجام شده است افزود: علت بروز ۲۱۴مورد از حادثه های آتش سوزی عمدی، ۲۵۱ مورد غیر عمدی و ۸مورد نیازمند کارشناسی مجدد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.