رئیس کمیته عالی انقلاب یمن ضمن انتقاد از سیاست‌های متجاوزانه آل‌سعود، ایجاد دموکراسی را بهانه آمریکا و عربستان برای حمله به این کشور (یمن) اعلام کرد.

محمدعلی الحوثی: آمریکا و عربستان به بهانه ایجاد دموکراسی به یمن حمله کردند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمدعلی الحوثی» ­رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پیامی توییتری ضمن انتقاد از سیاست‌های متجاوزانه آل‌سعود نوشت: آمریکا و عربستان به بهانه ایجاد دموکراسی در یمن به این کشور حمله کردند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در جدیدترین توییت خود نوشت: آمریکا و عربستان دو کشوری که ادعای دموکراسی دارند یمن را محاصره کردند و مرتکب جنایت علیه این کشور شدند و می‌خواهند یک یمن دموکرات تحت قیمومیت خود به وجود آورند و این توجیهی است برای تجاوز به یمن.

یادآور می‌شود جنبش انصارالله روز سه‌شنبه برای سومین بار ظرف سه هفته فرودگاه ابها را بمباران کرد. این بمباران، سبب مجروح شدن هشت سعودی، یک هندی و تعطیلی پروازهای فرودگاه به مدت چند ساعت شد. استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین برای بمباران فرودگاه به جای موشک‌های بالستیک بالدار مانند حمله قبلی، نشان می‌دهد که این جنبش انواع پیشرفته این هواپیماها را در اختیار دارد که شناسایی و سرنگونی آن بسیار دشوار است؛ موضوعی که باید مقامات عالی نظامی و سیاسی عربستان را نگران کند.

سرتیپ یحیی السریع، سخنگوی ارتش و نیروهای مقاومت مردمی یمن نیز فاش کرد نیروهای وابسته به انصارالله ظرف دو ماه گذشته ۳۶ عملیات با هواپیماهای بدون سرنشین و پنج عملیات با موشک‌های بالستیک بالدار انجام داده‌اند که از بین آن‌ها ده عملیات، فرودگاه ابها، هفت عملیات فرودگاه جازان و سه عملیات فرودگاه نجران را هدف قرار داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.