سامسونگ گلکسی A50 یکی از چندین گوشی های میان رده ​​است که دارای یک دوربین سه گانه در پشت خود است و با توجه به تست DxOMark و به ثمر رسیدن آن، در واقع بهتر از بعضی از گوشی‌های پرچمدار قدیمی‌تر توانست عمل کند.

نمره قابل توجه‌ سامسونگ "گلکسی A50" در بررسی دوربین" DxOMark" +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، نمره مجموع بررسی دوربین دستگاه عدد 83 را نشان می‌دهد که نمره بسیار خوبی برای یک گوشی میان رده است اما نه در مقایسه با پرچمداران سال 2019 ، اما ارزش این امتیاز برای گلکسی A50 را در مقایسه با LG G7 ThinQ  که هم امتیاز با این میان رده است، نوکیا 8 Sirocco که فقط یک نمره توانسته بیشتر بگیرد و در نهایت آیفون 7  که نمره 85 را دارد می‌توان فهمید.

با ریز تر شدن در بررسی، گوشی به خوبی در بخش عکس‌ها 85 امتیاز را دریافت کرده و در بخش فیلم برداری با امتیاز 79 عملکرد ضعیف تری را نشان داده است، بازتولید رنگ های بزرگ، دامنه وسیع پویا، قرار گرفتن در معرض نور و تعادل رنگ سفید، نقاط قوت اصلی دوربین A50 است.

سطوح جزئیات دقیق، سرعت و دقت فوکوس کم بوده و همچنین در برخی تصاویر هاله‌ای از رنگ های سبز و صورتی به مقدار کم دیده می شوند.

ضبط ویدیو با توجه به عدم انطباق فوکوس اتوماتیک و عدم ثبت جزئیات به خوبی، نمره نسبتاً کمی را دریافت کرد. در غیر این صورت، تولید رنگ و کاهش نویز بسیار خوب بود و همین موارد تیم DxO را تحت تأثیر قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.