در این مطلب بهترین برنامه‌های دستور زبان اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه‌های برتر «دستور زبان» برای اندروید +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، بسیاری از مردم در این سیاره به خاطر ناتوانی در زبان، به برنامه‌های دستور زبان نیاز دارند. گاهی اوقات ممکن است کلمه را اشتباه تلفظ کنید و یا کلمات کلیدی را برای متناسب کردن کل پیام هایتان در شبکه های اجتماعی اشتباه انتخاب کنید، با این حال، بسیاری از مردم می توانند از دستور زبان استفاده کنند و مشکلات خود را حل کنند، در اینجا بهترین برنامه‌های دستور زبان برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم، لطفاً توجه داشته باشید، این برنامه‌ها نیز میتواند یک مسیر خوب برای آموزش زبان انگلیسی باشد، البته می‌توانید آموزش گرامری قطعی را از AP ​​Stylebook با قیمت حدود 33 دلار دریافت کرده و یاد بگیرید.

1. Basic English Grammar

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 1.49 دلار

Basic English Gramma یکی از برنامه‌های پایه گرامری است، این نرم افزار، کلاس درس‌های مختلفی را برای آموزش بهتر گرامر فراهم می‌کند، که شامل بیش از 230 درس گرامر، بیش از 480 تست کوتاه و یک UI Material Design طراحی آسان است.

این برنامه بیش از 100 زبان با مترجم را پشتیبانی می کند، به این ترتیب می‌توانید ببینید که چه کلماتی در زبان مادریتان با دیگر زبان‌ها متفاوت است. برنامه رایگان و با تبلیغات است و یک نسخه حرفه‌ای نیز دارد که با قیمت بسیار معقول 1.49 $ در دسترس است.

2. English Grammar Book

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 5.99 دلار

English Grammar Book یک دستور زبان گرامری است. این نرم افزار یک درس شخصی برای قوانین گرامر مختلف دارد که شامل بیش از 130 درس است.

ویژگی توضیحات ساده، مثالها و فعالیتهای کمی برای بهبود دارد، این برنامه همچنین به شما امکان یادآوری سریع یادداشت‌ها را می‌دهد و یک سیستم مدال برای نگهداری نمره‌ها وجود دارد، به این ترتیب به راحتی می‌توانید بفهمید که به چه نحوی پیشرفت می‌کنید.

رابط کاربری آن مدرن ولی در عین حال کار با آن بسیار ساده است، نسخه رایگان، تبلیغات دارد ولی نسخه پیشرفته با خرید درون برنامه‌ای امکاناتی را اضافه  و تبلیغات را حذف کرده است.

3. English Grammar in Use

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 15.50 دلار

English Grammar in Use در استفاده یک برنامه دستور زبان توسط استاد ریاضی ریموند مورفی است. این برنامه بر مبنای یک کتاب با همین نام است، برنامه ویژگی‌های مختلف فعالیت ها و درس‌های مربوط به دستور زبان را دارد و  شامل 145 امتیاز گرامر است.

می‌توانید برای امکانات و درس‌های بیشتر گرامری نسخه پیشرفته را در برنامه خریداری کنید که بی شک یکی از برنامه‌های گران گرامری است اما با توجه به نام خالق آن، ارزشش را دارد.

4. English Grammar Test

قیمت: رایگان

English Grammar Test یکی از محبوب ترین برنامه های دستور زبان است. این برنامه محبوب یک سری از مطالب مفید است که شامل 1200 تمرین کلی است که این برنامه آن را در سطوح مهارت‌های مختلف، آزمایش‌ها و غیره گسترش می‌دهد، همچنین نمره‌ها و پیشرفت شما را بررسی می‌کند.

این برنامه تجربه ای بسیار زیبا در UI Material Design UI خواهد بود، آگهی‌ها شاید مقداری مزاحمت ایجاد کند اما به هر حال این یک نرم افزار رایگان است.

5. Grammarly

قیمت: رایگان

Grammarly یکی از جدیدترین برنامه های دستور زبان رایگان است. این برنامه در واقع یک صفحه کلید ، مانند Gboard یا SwiftKey است، که شامل ویژگی‌هایی مانند خودکار صحیح است. این موارد مانند کاما، فرم ، اشتباهات، کلمات گم شده و کلمات اشتباه (مانند استفاده از به جای آن) را توصیه می کنند. این برنامه نسبتا مدرن تر از بقیه است اما هنوز برخی از اشکالات و برخی از ویژگی های از دست رفته را در خود دارد. با این حال، ما انتظار داریم این مشکلات به زودی رفع شود. در هنگام نوشتن صفحه کلید بدون تبلیغات بوده و برنامه نیز رایگان است.

6. Merriam-Webster Dictionary

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 3.99 دلار

برنامه های فرهنگ لغت یک نوع استاندارد برای مطالعه انگلیسی است که تعاریف کلمات، انواع واژه ها، تلفظ‌ها و نمونه‌ها را نشان می‌دهند.

این برنامه همچنین شامل پلاگین واژگان، جستجوی صوتی، اصطلاحنامه، تلفظ صوتی و غیره است. نسخه رایگان همراه با تمام ویژگی‌های پیش گفته است، در همین حال، نسخه پیشرفته؛ تعاریف بیشتر موضعی (اسم مستعار، شرایط خارجی)، 200،000 اصطلاحنامه کامل را اضافه می‌کند و بدون تبلیغات است.

7. Oxford Grammar and Punctuation

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 10.99 دلار

این برنامه بیش از 250 دستورالعمل دستور زبان و گرامر را تشریح می کند، با استفاده از verbiage ساده، تعداد زیادی از نمونه ها، و درس های اضافی برای یادگیری بهتر استفاده می شود و از OCR نیز پشتیبانی می‌کند، این بدان معنی است که می‌توانید از دوربین خود برای جستجوی کلمات و غیره استفاده کنید.

نسخه کامل همچنین شامل پشتیبانی آنلاین، بدون تبلیغات و با ویژگی‌های بیشتر در دسترس است.

8. Udemy

قیمت: رایگان

Udemy یک پلت فرم یادگیری زبان به صورت آنلاین است. این برنامه انواع موضوعاتی از جمله پخت و پز به فناوری، زبان و تناسب اندام، و انواع ویژگی‌های دیگر را شامل می‌شود که البته دستور زبان هم جزو آنها است، این برنامه، فیلم‌های گوناگونی برای زبان انگلیسی، نوشتن، و غیره دارند، فیلم‌ها با کیفیت و قیمت آن‌ها متفاوت است.

برنامه همراه با اکثر دوره های آموزشی رایگان است، با این حال، برخی از دوره‌ها نیازمند پرداخت هزینه می‌شوند.

9. Your favorite ebook reader

قیمت: رایگان

آخرین توصیه ما برای برنامه های دستور زبان یک پلت فرم کتاب است. Kindle Amazon، Barnes & Noble Nook، و کتاب‌های Google Play همه دارای یک کتاب آموزشی در مورد نوشتن، دستور زبان، املا، صحبت کردن و همه چیزهای دیگر در این مورد هستند.

قیمت  کتاب ها متفاوت هستند، اما تمام برنامه‌های پلتفرم ebook رایگان است ، البته کتاب هم شیوه بسیار خوبی برای آموزش است و فقط آنها را یک بار خریداری می کنید و ممکن است اطلاعات بیشتری نسبت به بسیاری از برنامه ها داشته باشند، البته انتخاب با شماست و می توانید هر کدام را که دوست دارید تهیه کنید.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.