دختر فراری برای بازگشت به خانه نقشه ربوده شدن و شکنجه خود را طراحی و اجرا کرد.

دختر عاشق پیشه خودش را ربود

این پرونده چهاردهم تیرماه جاری وقتی کلید خورد که مرد میانسالی با مراجعه به یکی از کلانتری های تهران از مفقود شدن دختر ۲۲ ساله اش به نام مونا خبرداد و ازپلیس برای مشخص شدن سرنوشت فرزندش کمک خواست.

به گزارشس قدس آنلاین سه روز پس از این دادخواست و درحالی که تحقیقات پلیس برای پیدا کردن سرنخی از مفقودی ادامه داشت، مونا با آثاری از ضربات چاقو روی دستان و پاهایش به خانه بازگشت و ادعا کرد از سوی شخصی ربوده شده و مورد شکنجه قرار گرفته است. 

با طرح این ادعا پرونده از دایره مفقودی به دایره مبارزه با آدمربایی پلیس آگاهی مرکز ارجاع شد و  دختر جوان توسط کارآگاهان پلیس جنایی مورد تحقیق قرار گرفت و در تشریح ماجرا گفت: از یک سال پیش از طریق تلگرام با مردی به نام آرمین آشنا شدم. البته این آشنایی خیلی سطحی بود. در واقع من طی یکسال  فقط یک بار آن هم به مدت دو دقیقه با او درپارک لاله تهران دیدار داشتم به طوری  حتی نمیدانم اسم واقعیاش آرمین است یا نه.  

وی اضافه کرد: با این وجود عصر روز جمعه وقتی برای خرید مانتو از خانه خارج شدم وکنار خیابان منتظر تاکسی بودم، آرمین را دیدم  که با پژوی ۲۰۶ مشکی جلوی پایم ترمز زد و خواست تا مرا به مقصدم برساند. درخواستش را قبول کردم و سوار خودرویش شدم اما هنوز مسافت زیادی را طی نکرده بودیم که او ناگهان تغییر مسیر داد و بدون توجه به مخالفتم  مرا به خانه باغی در اطراف تهران برد. در آنجا وی وقتی دریافت به هیچ وجه حاضر نیستم وارد یک رابطه جدی شوم با چاقو به جانم افتاد و چند جای دست و پایم را خراش داد. تا این که عصر دیروز وقتی خواب بود، من توانستم از دستش فرار کنم.

بدنبال این اظهارات آرمین با کمک پلیس مبارزه با جرایم رایانهای شناسایی و دستگیر شد. او درهمان بازجویی اولیه اتهام آدم ربایی و اقدام به شکنجه را رد کرد و گفت: من و مونا با هم دوست بودیم تا حدی که میخواستیم با هم ازدواج کنیم اما خانوادهاش با این موضوع مخالفت میکردند بنابراین وقتی مونا دید خانوادهاش به هیچ وجه حاضر به ازدواج ما نیستند از من خواست تا چند روزی را با هم باشیم. من هم قبول کردم و کلید خانه باغ متعلق یکی از دوستان را گرفتم و این مدت هم در آنجا بودیم بدون این که کوچکترین آسیبی به وی رسانده باشم. یعنی خود مونا با چاقو دستان و پاهای خود را خراش داده تا این گونه نشان دهد که ربوده شده است.

بدین ترتیب و در حالی که نظریه پزشکی قانونی هم حکایت از خودزنی مونا داشت، این دختر جوان بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: بحث آدم ربایی و شکنجه درکار نیست. من عاشق آرمین بودم اما خانوادهام راضی به ازدواج ما نبودند. بنابراین خواستم تا برای چند روز با هم باشیم .این اتفاق هم افتاد اما وقتی در این مدت متوجه شدم او زن و بچه دارد، پشیمان شدم و برای این که غیبت چند روزهام را نزد خانواده توجیه کنم نقشه ربوده شدنم  را کشیدم و مابقی ماجرا را پیاده  کردم .

  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.