البرز- سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج گفت: درحالی که در اغلب دقایق بازی صاحب توپ و میدان بودیم اما نتیجه را به تیم شهروند واگذار کردیم این در حالی است که نقاط ضعف خود شناسایی کرده و در آینده این شکست را جبران خواهیم کرد.

شکست مقابل شهروند ساری را جبران می کنیم

فرهاد کشاورز در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: از این که به بازیکنان جوان اعتماد و در هفته دوم هزینه آن را پرداخت کردم خوشحالم و به عنوان مربی تیم مسئولیت این شکست را می پذیرم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم مقاومت از هیچ نامی نمی ترسند و با اعتماد به نفس بازی خود را انجام می دهند، اشتباه برای هرتیمی ممکن است پیش آید و ما هم امروز اسیر اشتباهات خودمان شدیم و به حریف موقعیت گل دادیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج با بیان این که نماینده البرز باید برای دیدار با ارژن به شیراز اعزام شود گفت: از شکست دیدار مقابل ساری درس گرفتیم و پرقدرت برای دیدارهای آینده حاضر خواهیم شد چراکه ۵ روز دیگر باید در شیراز مقابل تیم خوب ارژن بازی کنیم و زمان زیادی برای غصه خوردن نداریم.

کشاورز در پایان گفت: ازهواداران بابت این شکست عذرخواهی می کنم و این قول را می دهم که با حمایت آن ها در دیدارهای آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.