طرفداران سری بازی های  Plants vs. Zombies وعناوین بازی های استراتژی سنتی در تلفن همراه خوشحال خواهند شد که نسل سوم این بازی جذاب و پرطرفدار در راه است.

"Plants vs. Zombies ۳"؛ محبوب ترین بازی اندروید در راه است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، قرار است بازی جدید Garden Warfare در اواخر امسال به همراه یک بازی جدید Need For Speed ​​منتشر شود، در حالی که ما تاریخ انتشار را نمی‌دانیم، دعوت نامه‌هایی برای پخش بازی در مدت زمان آلفای بسته ارسال شده است.

این بدان معناست که عرضه بازی در اواخر امسال هنوز امکان پذیر است ، Garden Warfare ۲ شامل برخی از ویژگی‌های جدید مانند منطقه HUB حیاط خلوت بود.

این بازی شخصیت های جدید و همچنین Rose و Kernel Corn for the Plants وSuper Brainz و Captain Cannon for Zombies را معرفی کرد، چه کسی می‌داند که این بار در میدان نبرد که یک باغ است، چه غافلگیری‌هایی وجود دارد.

حالت‌های جدید برای از بین بردن بازی برج دفاعی برجسته و گیم پلی مبتنی بر موج از دو بازی اول همچنان وجود دارد، اما آیا امکان حالت رویال نبرد نیز وجود دارد؟

با تعداد زیادی بازی‌های اضافه شده و بازی‌های محبوب و معروف PUBG و Fortnite ، باعث تعجب نیست که Garden Warfare ۳ را هم امتحان کنید، چه کسی می‌داند ، شخصیت‌ها و تنظیمات منحصر به فرد ممکن است چیزی باشد که ژانر جدید بازی های چند نفره نیاز دارد.

اگر به تجربه سنتی برج‌های دفاعی Plants vs Zombies علاقه دارید نسخه سوم  Plants vs. Zombies ۳ در راه انتشار است، با این حال تاریخ انتشار دقیق آن در دسترس نیست.

آخرین نسخه بازی منتشر شده در سال ۲۰۱۳ ، یک سال قبل از اولین بازی Garden Warfare منتشر شد، اما هنوز تأیید نشده است که Plants vs. Zombies ۳ به صورت رایگان خواهد بود یا خیر گرچه به احتمال زیاد این بازی رایگان یا ارزان است، بازی هنوز در مرحله آلفا قرار دارد و به این معنی است که مدت زمان بیشتری طول می کشد تا آماده شود اما زمانی که  اطلاعات بیشتری به دست آید، آنها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.