همدان _ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به مشارکت ۲ هزار و ۱۹۱ کشاورز در طرح‌های کاهش پیک بار تابستان ۹۸ گفت: با توجه به این امر حداکثر دیماند کاهش یافته ۸۱ مگاوات از ۱۵ خرداد ماه تا ابتدای تیر ماه سال جاری بوده است.

کاهش ۸۱ مگاواتی پیک بار برق استان همدان
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف برق اظهار داشت: یکی از راهکارهای موثر در مدیریت و اصلاح الگوی مصرف انرژی جلب مشارکت مردم و شناخت بیشتر آنان در این زمینه است.
وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده این شرکت در حوزه مدیریت مصرف در بخش کشاورزی طرح‌هایی در نظر گرفته و اجرایی شد که کشاورزان همدانی همکاری خوبی در این زمینه داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به مشارکت ۲ هزار و ۱۹۱ کشاورز در طرح‌های کاهش پیک بار تابستان ۹۸ عنوان کرد: با توجه به این امر حداکثر دیماند کاهش یافته ۸۱ مگاوات از ۱۵ خرداد ماه تا ابتدای تیر ماه سال جاری بوده که شامل ۱۹۳ میلیون تومان پاداش تخصیص یافته به کشاورزان همکار در طرح‌ها می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین ۳۰۳ مشترک صنعتی، ۸۹ اداره، ۷۸ مشترک تجاری، ۵ هزار و ۹۵۲ کشاورز، ۴۱ ایستگاه CNG و ۷۳ مولد خودتامین در طرح‌های تشویقی پاسخگویی بار امسال شرکت کرده‌اند.
شهیدی با اشاره به توزیع  ۱۹هزار و ۴۸۰ برگه بروشور در بین مشترکین مختلف توسط مامورین قرائت گفت: برگزاری جلسات آموزشی- توجیهی برای بیش از ۵۰ مشترک صنعتی و بیش از ۱۲۵ کشاورز در سطح استان نیز از دیگر اقدامات بوده است.
وی یادآور شد: در راستای ارائه راهکارهای مدیریت مصرف و تلاش برای جلب مشارکت مشترکین از ۱۲۹ واحد صنعتی و ۳۵۵ واحدهای تجاری بازدید به عمل آمده و نکات آموزشی ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: ۶۱ مورد از ادارات نیز در ساعات اداری و غیراداری به منظور بررسی وضعیت مصرف آنها و ممیزی و تعیین رده مصرف انرژی برای ترغیب به بهینه‌سازی مصرف انرژی و اعلام نتیجه به آنها مورد بازدید قرار گرفت.
وی با اشاره به بازدید از مساجد و حسینیه‌ها و تعویض لامپ‌های پر مصرف و ارائه الگوهای بهینه‌سازی و مدیریت مصرف انرژی به خادمان مساجد گفت: همچنین لامپ‌های پرمصرف در بخش تجاری جمع‌آوری و با لامپ‌های کم مصرف و ال ای دی جایگزین شد.
شهیدی با بیان اینکه مجوز دادستانی در برخی از شهرستان‌ها برای برخورد با مشترکین پرمصرف در بخش سایر مصارف اخذ شده است، افزود: مکاتبه با ادارات در خصوص رعایت نکات صرفه‌جویانه در ساعات اوج بار روز و به کارگیری مولد نیز انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.