مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: هیچ کمیسیونی حق ندارد درصد جانبازی ایثارگران را کم کند و جانباز باید برای شرکت در کمیسیون، پرونده احراز داشته باشد.

هیچ کمیسیونی حق ندارد درصد جانبازی ایثارگران را کم کند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسین معصومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در برنامه نشست با فعالان شاهد و ایثارگر حوزه رسانه خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار گفت: برای شرکت در کمیسیون باید جانباز پرونده احراز داشته باشد.

او تصریح کرد: هر کجا که مشکلی در رابطه با بنیاد شهید ملاحظه شود  بلافاصله پیگیری گردد، با توجه به این امر که حقیقت گویی و نقد منصفانه با اعتراض متفاوت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بسیاری از مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید بدلیل نداشتن آگاهی ایشان برای پیگیری حقوقشان است لذا خبرنگاران برای اطلاع رسانی و آگاه سازی این قشر نقش بسیار مؤثری را ایفا می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین معصومی افزود: خبرنگاران در حوزه معرفتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه و نقش بسیار سنگینی دارند ضمن اینکه باید تلاش نمایند این اخبار بر اساس احساسات بیان و منتشر نشود تا مبادا موجب جریحه دار شدن احساسات گردد.

حفظ آرمان  شهدا با کمک خبرنگاران


علیرضا کریمیان مدیر کل روابط عمومی بنیاد شهید هم در این نشست گفت: خبرنگاران زمینه ساز توسعه و تعالی کشور هستند و از نقد و نظر رسانه‌ها در جهت اصلاح روندها استفاده می‌شود.

او تصریح کرد:۳۰ سال از آن دوران می گذرد و انتقال مفاهیم ایثار و شهادت  از دوران دفاع مقدس با همکاری و مشارکت خبرنگاران امکان پذیر می شود تا همزمان با حفظ ارزش‌های خبری یاد و نام شهدا را نیز زنده نگه دارند. در انتهای این برنامه از تعدادی از خبرنگاران شاهد و ایثارگر تقدیربه عمل آمد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.