قزوین_ دبیر اجرایی کارگاه پوستر و تبلیغات شهری در قزوین از برگزاری کارگاه تولید پوستر مبارزه با فساد با عنوان «هفت سنگ» خبر داد.

کارگاه تولید پوستر «هفت سنگ» در قزوین برگزار می شود

محمد رازقی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: کارگاه تولید پوستر مبارزه با فساد با عنوان «هفت سنگ» به همت گروه هنری شهید تاج احمدی در پایان هفته‌ی جاری برگزار می‌ شود.

وی افزود: این گروه که از آبان سال گذشته (همزمان با سالروز تولد شهید علی تاج احمدی) آغاز به کار کرده است، در نظر دارد در این کارگاه با هدف پرداختن به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و حمایت از حرکت عدالتخواهی و مبارزه با فساد، زیر نظر استاد مجتبی مجلسی به تولید پوستر بپردازد.

دبیر اجرایی کارگاه پوستر و تبلیغات شهری در قزوین بیان کرد: ۲۵ نفر از طراحانی که نمونه آثار آنها مورد تایید قرار گرفته است می‌توانند در این کارگاه به خلق اثر بپردازند.

رازقی عنوان کرد: استاد مجلسی، دبیر مجمع طراحان انقلاب اسلامی استان اصفهان و مدرس گرافیک در کارگاه های کشوری نهضت مردمی پوستر انقلاب هستند و برای رسیدن به خروجی مطلوب و حرفه‌ای به نقد و بررسی آثار طراحان در طی این دوره می‌پردازند.

وی یادآور شد: کارگاه «هفت سنگ» با همکاری حوزه هنری استان قزوین، سازمان هنری اوج و نهضت مردمی پوستر انقلاب، در تاریخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.